Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test cd'er

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    vist ein kopierer disse platene da ,vil en få noe lunde samme kvalitet på lyden el eller blir det heilt feil det
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

    Comment


    • #32
      Originally posted by lui View Post
      vist ein kopierer disse platene da ,vil en få noe lunde samme kvalitet på lyden el eller blir det heilt feil det
      jeg rippet over alle go lyd platene mine over til pc,n min med null data tap,og brente de sangene jeg ville ha over til cd plater i på beste mulig måte...har tatt "blind" test på den kopierte og orginalen,men det er helt umulig å høre forskjel mener jeg....

      Vist noen er inntrisert å sånne plater,så kan jeg jeg kanskje lage kopier for salg...
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #33
        Kod om til flac og mekk torrent!
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

        Comment


        • #34
          Originally posted by r3mark View Post
          Kod om til flac og mekk torrent!
          signerer den!!!
          Mvh Morten
          - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
          Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
          Bad Sound Kills Good Music!

          Comment


          • #35
            http://www.dbdragracing.no/bilder/di...lbum=116&pos=0

            Alle selges samlet... Kom med BUD
            Tor S Aamodt.

            Comment


            • #36
              Jeg byr 500 for alt.
              Andreas Henriksen
              Citroën C4 2006
              Pioneer ODR, Mcintosh og B2

              Comment


              • #37
                Det er 25 cd'er.... Mange av disse får man ikke tak i lengre, og var rådyre da de fantes...
                20,- (totalt 500,-) per cd er ALT for lite...

                Budene må nok veldig mye opp hvis jeg skal gidde å selge de...
                Tor S Aamodt.

                Comment


                • #38
                  Enig med Tor her,mange av sånne cd plater koster 350kr + pr.stk,så en sånn plate sammling er verd på 1000vis av kroner spør du meg....
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #39
                    Hmm, Hardhouse Anthems 5. En klassiker slike tesplater var ikke helt gratis nei, når de var i salg!

                    Comment


                    • #40
                      Tor Steinar, du har PM.
                      Mathias.... Soundman is alive
                      Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                      Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                      Comment


                      • #41
                        Forøvrig, en "Jonny B Good"-samling høres ikke dum ut. :-)
                        Mathias.... Soundman is alive
                        Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                        Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                        Comment


                        • #42
                          Jonny: Hvilket format og program brukte du for å rippe?

                          Har også en del cder som har blitt samlet opp gjennom årene. For det meste cder fra Usher og andre hifi produsenter.

                          Men er enig med de som har skrevet før her. De beste "test" cdene mine er cder med musikk jeg kjenner. Altså som jeg har en referanse på og når man da hører de samme cdene på gromme anlegg hører man nye detaljer osv. Er det jeg like med å lytte på nye anlegg i hvertfall; lete etter det anlegget som låter bedre enn det jeg har på de sangene jeg kjenner. Går man på en hifi messe så finner man skjelden en stand uten cder fra artister og studioer nevnt tidligere i tråden her, feks KKV som er helt sykt rå på innspilling. Hadde bare alle selskap lagt like mye tid i innspillingene sine som dem..

                          Comment

                          Working...
                          X