Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test cd'er

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AndreasLie
    replied
    Jonny: Hvilket format og program brukte du for å rippe?

Har også en del cder som har blitt samlet opp gjennom årene. For det meste cder fra Usher og andre hifi produsenter.

Men er enig med de som har skrevet før her. De beste "test" cdene mine er cder med musikk jeg kjenner. Altså som jeg har en referanse på og når man da hører de samme cdene på gromme anlegg hører man nye detaljer osv. Er det jeg like med å lytte på nye anlegg i hvertfall; lete etter det anlegget som låter bedre enn det jeg har på de sangene jeg kjenner. Går man på en hifi messe så finner man skjelden en stand uten cder fra artister og studioer nevnt tidligere i tråden her, feks KKV som er helt sykt rå på innspilling. Hadde bare alle selskap lagt like mye tid i innspillingene sine som dem..

Leave a comment:

• ADCS-1
    replied
    Forøvrig, en "Jonny B Good"-samling høres ikke dum ut. :-)

Leave a comment:

• ADCS-1
    replied
    Tor Steinar, du har PM.

Leave a comment:

• Nils
    replied
    Hmm, Hardhouse Anthems 5. En klassiker slike tesplater var ikke helt gratis nei, når de var i salg!

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Enig med Tor her,mange av sånne cd plater koster 350kr + pr.stk,så en sånn plate sammling er verd på 1000vis av kroner spør du meg....

Leave a comment:

• Tor Steinar Aamodt
    replied
    Det er 25 cd'er.... Mange av disse får man ikke tak i lengre, og var rådyre da de fantes...
    20,- (totalt 500,-) per cd er ALT for lite...

Budene må nok veldig mye opp hvis jeg skal gidde å selge de...

Leave a comment:

• andreash
    replied
    Jeg byr 500 for alt.

Leave a comment:

• Tor Steinar Aamodt
    replied
    http://www.dbdragracing.no/bilder/di...lbum=116&pos=0

Alle selges samlet... Kom med BUD

Leave a comment:

• Morty00
    replied
    Originally posted by r3mark View Post
    Kod om til flac og mekk torrent!
    signerer den!!!

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Kod om til flac og mekk torrent!

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by lui View Post
    vist ein kopierer disse platene da ,vil en få noe lunde samme kvalitet på lyden el eller blir det heilt feil det
    jeg rippet over alle go lyd platene mine over til pc,n min med null data tap,og brente de sangene jeg ville ha over til cd plater i på beste mulig måte...har tatt "blind" test på den kopierte og orginalen,men det er helt umulig å høre forskjel mener jeg....

Vist noen er inntrisert å sånne plater,så kan jeg jeg kanskje lage kopier for salg...

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    vist ein kopierer disse platene da ,vil en få noe lunde samme kvalitet på lyden el eller blir det heilt feil det

Leave a comment:

• Morty00
    replied
    Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
    Jeg har en haug med Sheffield lab cd'er + gamle IASCA cd'er osv.... Hvis noen er interessert, så er det vel mulig jeg selger de...
    ka du ska ha for de sheffield lab cd'ene? er intressert!!

Leave a comment:

• Morty00
    replied
    Originally posted by Jonny.B View Post
    har noen spor av den "tromme" plata på min sammling også...men min er XRCD i tilegg da
    fant sheffield drum & track disc på nettet i flac. brente den ut, funker knall!!! kjempe bra innspilling.

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by Morty00 View Post
    var test cd'ene fra Sheffield lab jeg var på jakt etter!!! tusen takk for at du fikk gjorde slik at jeg fikk tilbake hukommelsen

fant noen av dem på Amazon og ei annen nettside.
    har noen spor av den "tromme" plata på min sammling også...men min er XRCD i tilegg da

Leave a comment:

Working...
X