Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereo "Hall of Fame"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Syns, som nevnt av andre, også at den utseendemessige "wow-faktoren" har gått litt ned ift tidligere, men så er kanskje ikke "bling" fullt så på moten som det en gang var. Syns egentlig ikke det gjør noe.

    Dessuten har kanskje folk sikkert skjønt at rare høyttalerplasseringer/vinklinger og kasser i glassfiber kan være en smule trøblete å få til å låte skikkelig. En MDF-kasse er litt sikrere mtp sjansen for suksess ift nedlagt arbeid.

    Comment


    • #92
      Personlig liker jeg bedre ang installsjoner på den gamle måten og samt høyttalereplasseringer... Ikke alt! Enn det som skjer idag.. Syns det er blitt litt for mye fokus på å ha metall/lakk/bling-bling/etc.. og samt må ha rå bil osv...

      Det jeg *hater* mest er disse bilene som flytter Instrumenteret-huset til midten osv...

      Kanskje har blitt for "gammel"...hoho..

      Comment


      • #93
        husker veldig godt den gamle citroen til team hønefoss lyd og bilde vet da ikek hvem som bygde den så den på finalen i 99 og ble en inspirasjon for meg til og begynne med denne hobbyen for fult.

        McIntosh Bmw'en til Thomas "Swippe" Westman har jeg en repotasje om i et gammelt lyd i bil blad, sitter egentilig på en bunke med lyd i bil blander fra slutten på 90 tallet til starten av 00, så noen med scanner i oslo område er det mulig jeg greier og rote de fram igjen :P
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment

        Working...
        X