Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lokal Sammenkomst.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Så han har begge blokken no.

    Rart at de Fence subban leve enda :P
    D kan du GODT si... Det spiller ikke så veldig høyt inni bilen. Men fy flaen når han passerer forbi her jeg bor,så ligger jeg å hører ting skrangler i stua fra soverommet mitt
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #32
      Får prøve og kjøre forbi deg en dag du er hjemme :P hehe

      I brodern sin Volvo V70, spilte HX380D'en sinnsvakt rått. Men i min bil, var det ikke like rått.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #33
        Trøkke litt bra inni biln åsså, frontrute e sprukket pga anlegget, mer eller mindre alt av interiør er ristet istykker så de stakkars fence subene spille sykt godt i dein "kjempebra" kassa dæm står i. 16mm spon e ikke akkurat å anbefale... Men orke ikke bygge nå ny kasse før eg vet kordan element eg ska ha når fencen e tatt kveld. E jo mest på skøy dæm e montert, samme med kassa. Artig å få no sånne element i ei sånn kasse tel å spælle så høyt. I mårra blir det vel å justere litt på fosterkeran, mulig et batteri tel samt oppgradere litt strømkabler fra dynamo. Har strømmangel.no
        1998 Volvo V70
        Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

        Comment


        • #34
          Lene´s Volvo 360

          Nå er jeg JÆVLI FORBANNA. Noen som vil ha en P88RS med S-T-Ø-Y!!!!!!!!
          Jæ.... MØKKASPILLER. ALDRI meir Pioneer P88RS

          Dette ble gjordt:
          Plate i seteryggen til å feste forsterkere på.
          Bytta ut de Fene Audio med Pioneer 6,5 E-serien
          Aktiv deling(som jeg ikke skjønner en dritt utav)
          Når en side var ferdig ble det prøvelytting og justering.
          Så startet jeg bilen og en SINNSYK Vennesla-Turbo kom fra høytalerne

          Men holder på å trekke Kassa til Passat´en og bytta til Hertz-element.
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #35
            Det probleme hadde jeg også med pioneer p88rs, så nå har jeg en gammel sony, og er MERE fornøyd med det xD
            Mvh Even S. Jensen
            Tlf 41091189
            Digital Designs, nothing is even close!

            Comment


            • #36
              har ikke det problemet jeg
              Kjør på med el.teip på RCA'ene bak spillern.
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

              Comment


              • #37
                Har en P88RS selv, eller verkstedet har den siden jeg nekter å hente den ut da den har vært inne 4 gang på rep, 3 av gangene med støy på linjeutganger. Har i tillegg vært skiftet ny front, ny loading motor vært inne pga vanvittig skraping fra kontakt til ledningsnett. Har vært mer på verksted enn i min bil... Surt da det egentlig er en hærlig spiller! Har vært svært fornøyd med alle Pioneer spillerne jeg har hatt, har nå som nødløsning en gammel DEH-P7400 som har fått kjørt seg hardt i endel år uten noen form for problemer, men DEH-P88RS`en har fått meg til å revurdere alt som har med Pioneer å gjøre siden verkstedet har oppført seg helt bak mål.
                1998 Volvo V70
                Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

                Comment

                Working...
                X