Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lokal Sammenkomst.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lokal Sammenkomst.

    Idag har det vært kjempevær her jeg bor. Så jeg hadde meg noen timer med litt regulering i min Passat. Så kom Noddy som jeg hadde lovet å hjelpe med å montere et frontsett. Han har endelig funnet ut at han ville montere det settet han kjøpte hos Engen Audio for snart et år siden(ting tar tid)
    Eartquake Focus 5 1/4 sett. Blir kjørt på forsterker innebygget i den dobbel DIN-spilleren fra JVC(touch-screen osv)
    Mens vi holdt på kom VolvoMarius(Storebror til Noddy). Det hadde begynt å klø i bilstereo-fingrene hans også.
    Han begynte å ta av dørtrekket bak og montere et Soundstream LS60.2 lil´wonder sett.
    Diskanten ble plassert i C-stolpen. Dette får power fra en Rockford P450.4. Solen gikk ned og da ble det fort kaldt. Planen var egentlig å bytte ut Fence Audio mid bassene forran med pioneer diskaner til et Alpine Type X 5 1/4 sett. han kommer vel innom her på forumet for så å legge noen kommentarer til prosjektet sitt
    Noddys bil: Volvo 850 T5 -96
    VolvoMarius bil: Volvo V70 2.5 -98

    Nå har vi kommet inn og min søster har laget Taco..... Let´s EAT
    Attached Files
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Ja vi det ble stor forskjell med Soudstreamen baki, bare å få byttet ut settet framme no så blir det knall! E kjekt me god lyd baki når man sitt dær me ei pils i handa Åsså må jo lillejenta åsså ha litt godlyd! Ny kasse baki e åsså under planlegging, skal tross alt ha plass til barnevogna baki fra august, så no blir d mye kløing i hauet å ræva vækselsvis før man e blitt enig me seg sjøl. :-P E ikke bare bare å ska ha plass tel 2 onga å skikkelig anlegg....
    Tusen takk før sponsing og hjelp!
    1998 Volvo V70
    Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

    Comment


    • #3
      Kan jo legge til at vi trenger en slik Link-kabel for å forene 2 stk Rockford Fosgate Power 1501bd
      Legger til at vi fikk montert et Voltmeter sånn at det går an å følge med hva som er av lading/volt når en spiller.
      Men Link-kabel WANTED!!!!
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bassoflove View Post
        Nå har vi kommet inn og min søster har laget Taco..... Let´s EAT
        Bra dame! Er ho singel? ;D
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          "Er hu fin" mener du vel? Mye enklere å gjøre noe med sivilstatusen enn med utseendet

          Comment


          • #6
            Så jeg en Phoenix Gold MS baki der?
            275 eller?
            Old school fool

            Comment


            • #7
              Jepp,d stemmer. Driver et par Blaupunkt 6X9 i hattehylla....
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #8
                Skal ikke selges da?
                Old school fool

                Comment


                • #9
                  Si ifra neste gang dere skal ha en liten sammenkomst.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #10
                    Denne tråden er verdiløs uten bilder (av søstra) :P
                    Sture Vedal

                    Comment


                    • #11
                      Hehehe! Bare å ta ho, får lov hos meg! ska dåkker ha nr? hihihi
                      1998 Volvo V70
                      Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by VolvoMarius View Post
                        Hehehe! Bare å ta ho, får lov hos meg! ska dåkker ha nr? hihihi
                        Kun de som spælle OVER 142db kvalifiserer til noe nummer (m søstra mi) he he.
                        Og den som absolutt VIL se min søster,så finner dere vel ut av det. Ikke mange som heter Lene(´s volvo 360 prosjekt) og som bor sammen m sin bror dah(ikke noe incest-greier nei....).
                        Google er en fin ting
                        No Windows-crap,just Mac Power

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Marius View Post
                          Skal ikke selges da?
                          Det må du nesten spørre Noddy om. Han er vel svært sjelden her inne på forumet,så du kan sende meg en PM hvis du vil ha kontakt med han. Så får du nr. hans
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bassoflove View Post
                            Kun de som spælle OVER 142db kvalifiserer til noe nummer (m søstra mi) he he.
                            ska det være målt med termpro? kan garantere at det bikkes 142 på målinga her
                            Last edited by omegadti; 03-04-2010, 12:57.
                            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Hoho, her deles det broderlig ja! ;D
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment

                              Working...
                              X