Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crazytaxi
    replied
    Originally posted by Runek View Post
    Blir nok så jeg kommer. sitter på med LLH hvis jeg ikke får i stand bilen min til da. kjører i følge med Crazytaxi har jeg hørt noen rykter om
    Det stemmer... må jo få passe på så Type-R'en ikke får lufta altfor mye på frisklufta... :P

Blir vi vel 6pers og 3 biler ifra hamar da

Leave a comment:

• Tor Ølberg
    replied
    Typhon, for meg som går på skole så starter vinterferien på torsdag, oh yes! så da turer jeg bortover tenker jeg meg.

Leave a comment:

• Vinje
    replied
    Hm,om dette skulle bli et velykket og morsomt treff.Er det da muligheter for at det kan bli flere slike treff i år?
    Denne gangen passet det ikke for min del.Er sikkert mange flere her inne som gjerne kunne tenkt seg en tur på dette treffet,men som ikke hadde anledning denne gangen.Skal jo noe til at det klaffer for alle og enhver.Men hadde vært morro om dette blir velykket og det dukker opp flere sjangser.

Regner med det blir skrevet litt om treffet i etterkant.Så da får vi jo høre hvordan det gikk og om det skulle bli en mulighet senere

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Originally posted by tmolberg View Post
    Dette er under påskeferien? Lurer på om jeg skal ta turen bort i golfen. Har noen kjentfolk jeg skulle ha hilst på på østlandet så da kunne drammen past fint. Problemstillinga er vel helst det at jeg må kjøre bort på torsdag for å rekke det
    Dette er før påskefeiren Er vel den dagen folk reiser på fjellet e.t.c.

Hvis du uansett tar fri fredag så trenger du kun å starte litt tidlig på fredags morgen. om du starter i 9-tiden eller noe på Fredag så er du fremme i god tid, selv med pauser.

Hadde vært hyggelig om

Originally posted by Jan Erik View Post
    3 fra Bergen må dessverre avlyse grunnet reise jobb grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-(
    Det var leit å høre! Men håper vi kan ta dette igjen ved en senere anledning?

Leave a comment:

• Tor Ølberg
    replied
    Dette er under påskeferien? Lurer på om jeg skal ta turen bort i golfen. Har noen kjentfolk jeg skulle ha hilst på på østlandet så da kunne drammen past fint. Problemstillinga er vel helst det at jeg må kjøre bort på torsdag for å rekke det

Leave a comment:

• Jan Erik
    replied
    3 fra Bergen må dessverre avlyse grunnet reise jobb grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-(

Leave a comment:

• Runek
    replied
    Blir nok så jeg kommer. sitter på med LLH hvis jeg ikke får i stand bilen min til da. kjører i følge med Crazytaxi har jeg hørt noen rykter om

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Fly er dyrt
    Tar ca 20 timer til Rudskogen om man kjører gjennom Finland og Sverige som er kortest vei
    Men nei.. Jeg kommer ikke

Leave a comment:

• Dammed
    replied
    Ja det kan jeg tenke meg Jonas... Du kunne nesten ikke bodd lengre nord. 2020km strekning som tar 26 timer. Det er faktisk kjappest å krysse grensen og kjøre gjennom Finnmark og Sverige... hehe

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    Sucks to live in Vadsø..
    Fort gjort med fly da.. :P
    og må da være en herkules du kan få haike med nedover? :P

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by matador View Post
    når drar du/dere innover joakim? kanskje slå følge?
    Jeg er nok på plass ca 16...

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Sucks to live in Vadsø..

Leave a comment:

• matador
    replied
    når drar du/dere innover joakim? kanskje slå følge?

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Det høres bra ut. Det kommer nok hvertfall til å komme over 20 stykk
    Venter dere til alle har kommet før dere presenterer dere osv.?
    Hvertfall jeg og Oekern kommer litt senere den kvelden...
    Vi må igrunn ta det litt på sparket og begynner vel når "køen inn" har roet seg.. :P hehe

Originally posted by CS91 View Post
    Godt sagt Joakim! Gleder meg veldig til å kunne høre og se, og ta til seg litt kunnskap som kan være vannskelig over et forum. Bare å holde ut 8 dager til, så er det tut å kjør til Drammen!
    Takker!
    Bare å holde ut så godt man kan!

Leave a comment:

• CS91
    replied
    Godt sagt Joakim! Gleder meg veldig til å kunne høre og se, og ta til seg litt kunnskap som kan være vannskelig over et forum. Bare å holde ut 8 dager til, så er det tut å kjør til Drammen!

Leave a comment:

Working...
X