Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dammed
    replied
    ser bra ut det der.

Planer om å henge det rundt i Drammen?

Leave a comment:

• Joakim
    replied

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by tmolberg View Post
    Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.
    Jeg er nok på plass ja!

Det skal det nok bli muligheter for å få tips og råd! Om ikke det bir jeg som nødvendigvis ser på kobling og ting, så vil det være fullt opp av folk med MYE erfaring og kunnskaper på dette treffet! Vi har flere folk fra både dBdrag og EMMA på treffet. Ketil Skjei kommer for å presentere EMMA og vil også gjennomgå litt om installasjon og regler i løpet av kvelden, for de som er interessert. Dette er det mange som føler seg usikre på, så heng dere på her, så er muligheten for å plukke med seg mye kunnskap stor denne kvelden.

Desverre så måtte Nils Petter i dBdragracing melde avbud, men han sender en erstatter, som holder presentasjon av dBdrag, med muligheter for å få med seg lærdom fra de som virkelig kan det!

Originally posted by J.T. View Post
    Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
    Så vet du det også

Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
    Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!
    Om det blir suksess, noe det absolutt ser ut til å bli, så er ikke dette eneste eller siste sjangse til å bli med på treff! Det kommer flere treff og vi sprengjobber med ideer til fremtidige treff allerede! -så neste gang kan du...

Leave a comment:

• J.T.
    replied
    Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
    Så vet du det også

Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
    Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!

Leave a comment:

• Tor Ølberg
    replied
    Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by moeN View Post
    Siden det er så good respons så kom og holde et treff rundtom midtnorge neste gang ?
    Det er absolutt interessant! Krever samarbeide med noen som kan ordne litt da.. Men det skulle være gode muligheter for det!

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Siden det er så good respons så kom og holde et treff rundtom midtnorge neste gang ?

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by Typhon View Post
    Også veldig bra at folk kommer på riktig grunnlag - å treffe andre, bli kjent og ha det gøy!
    Jepp! + for å lytte, lære og samle informasjon.

Leave a comment:

• saab9000
    replied
    høres bra ut detta trur de blir en artig kveld

Leave a comment:

• Tony
    replied
    EMMA sin regelbok vil være tilgjengelig for salg til de som vil ha det. Håper bare han har nok til alle hehe

Godt å lese at folk er ivrige i forkant av et slikt treff. Veldig moro at folk som har mange timer å reise skal ta turen!!

Også veldig bra at folk kommer på riktig grunnlag - å treffe andre, bli kjent og ha det gøy!

Leave a comment:

• shammers
    replied
    Vurderer sterkt å ta turen jeg også

Leave a comment:

• Beining
    replied
    Kanskje jeg også skal prøve å komme, mest sannsynlig med halvfabrikert bil og spartansk innredning.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Gleder meg til treffet! Det jeg gleder meg mest til er å komme i bedre kontakt med bilstereo-folk, diskutere ting, og høre likheter/forskjeller ved ulike monteringer.

Leave a comment:

• Grumpyferal
    replied
    Er det mulig å få kjøpt Regelboken og Cd på dette treffe?
    Ser ut til at eg også tar turen bort

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by Vinje View Post
    Hm,om dette skulle bli et velykket og morsomt treff.Er det da muligheter for at det kan bli flere slike treff i år?
    Denne gangen passet det ikke for min del.Er sikkert mange flere her inne som gjerne kunne tenkt seg en tur på dette treffet,men som ikke hadde anledning denne gangen.Skal jo noe til at det klaffer for alle og enhver.Men hadde vært morro om dette blir velykket og det dukker opp flere sjangser.

Regner med det blir skrevet litt om treffet i etterkant.Så da får vi jo høre hvordan det gikk og om det skulle bli en mulighet senere
    Dette er bare begynnelsen på noe, så JA det blir flere treff!

Rapport fra dette treffet vil det bli. Det er flere som har sagt de skal ha med seg fotoutstyr, og vi skriver garantert noe om hva som har skjedd og hva som kommer fremover, etter treffet!

Som nevnt tidligere, så er det mye opp til de som kommer, hva dette blir og hva man ønsker fremover.

Leave a comment:

Working...
X