Originally posted by Tufte
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Et uformellt treff - Drammen 26. Mars
Collapse
X
-
Nå leste jeg 'sjetve' (Skiptvet) og det ble veldig feil, men skipet ja, der er det nok litt bedre plassOriginally posted by Tufte View PostVi har jo stor parkering utenfor Skipet som fort kan fylles opp med biler. Så der skal vi være, for 8'metern blir for liten er jeg redd for...!
Last edited by ugn; 28-03-2010, 15:38.
Leave a comment:
-
Vi har jo stor parkering utenfor Skipet som fort kan fylles opp med biler. Så der skal vi være, for 8'metern blir for liten er jeg redd for...!Originally posted by Runek View PostFår vente til sommeren i Hamar og så fyller vi opp hele parkeringa på 8 meter'n med bilstereo entusiaster : )
Leave a comment:
-
Får vente til sommeren i Hamar og så fyller vi opp hele parkeringa på 8 meter'n med bilstereo entusiaster : )
Leave a comment:
-
Sant så sant Joakim. Glad jeg kunne bidra med å introdusere deg for et nytt band som du kan kose deg med i bilen!Originally posted by Joakim View PostTakker stort for alle positive kommentarer!! Håper mange fikk "den gode følelsen" av å samles på denne måten!
Det fikk iallefall vi!!
Det er det som er den største vitsen med å ha en hobby, nemlig å ha det moro med den!
Det blir jo ennå mere moro når man får flere bekjentskaper man kan dele erfaringer med.
Leave a comment:
-
Har veldig lyst å dra nordover selv til sommeren. Så lenge man slipper å dra så langt som hjem til Hifonic så er jeg med.
Leave a comment:
-
Til dere som vil ha treff nordover, så er det i planene, bare å få alle ting på plass så skal nok ting skje.
Vi har også kjempelyst til en tur nordover i sommer!
Dette vil koste oss litt mere enn dette treffet har gjort, så samarbeid med andre er ganske nødvendig. Etter gårsdagens positive erfaring er nok mulighetene litt mere tilstede for å få til noe...
Kom gjerne med forslag, siden våre lokalkunnskaper ikke er veldig gode i nord.Last edited by Joakim; 28-03-2010, 00:30.
Leave a comment:
-
Takker stort for alle positive kommentarer!! Håper mange fikk "den gode følelsen" av å samles på denne måten!
Det fikk iallefall vi!!
Det er det som er den største vitsen med å ha en hobby, nemlig å ha det moro med den!
Det blir jo ennå mere moro når man får flere bekjentskaper man kan dele erfaringer med.
Håper neste treff gir like god oppslutning som dette gjorde og at ennå flere nye finner veien også.
Vi er allerede igang og koker våre skrudde hoder, for å finne på noe nytt og spennende til neste gang..
Leave a comment:
-
Dere har fått folk til og få skikkelig blod på tann, Joackim og Tony. Stående applaus til dere
Leave a comment:
-
takker for en flott kveld med mye prat
ble litt prat mellom oss fra hamar / brumunddal på vei hjemover om at vi skulle prøve å få til noe i hamar, samtidig som det ikke er noen andre store treff samme helg
Leave a comment:
-
Takker og bukker for en trivelig kveld igår!
Mye inspirasjon og lærdom og hente
Og det med og prate "sjit" var absolutt godsnakk til 1000
Leave a comment:
-
Hehe, det var ikke tilkoblet en gang... Det var Joakim og Tony Speakere som ble brukt.
Leave a comment:
Leave a comment: