Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Runek
    replied
    Originally posted by Tufte View Post
    Vi har jo stor parkering utenfor Skipet som fort kan fylles opp med biler. Så der skal vi være, for 8'metern blir for liten er jeg redd for...!
    Ja kan være bedre det. Nok av plass vertfall : D

Leave a comment:

• ugn
    replied
    Originally posted by Tufte View Post
    Vi har jo stor parkering utenfor Skipet som fort kan fylles opp med biler. Så der skal vi være, for 8'metern blir for liten er jeg redd for...!
    Nå leste jeg 'sjetve' (Skiptvet) og det ble veldig feil, men skipet ja, der er det nok litt bedre plass
    Last edited by ugn; 28-03-2010, 15:38.

Leave a comment:

• Tufte
    replied
    Originally posted by Runek View Post
    Får vente til sommeren i Hamar og så fyller vi opp hele parkeringa på 8 meter'n med bilstereo entusiaster : )

Leave a comment:

• Runek
    replied
    Får vente til sommeren i Hamar og så fyller vi opp hele parkeringa på 8 meter'n med bilstereo entusiaster : )

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by Joakim View Post
    Takker stort for alle positive kommentarer!! Håper mange fikk "den gode følelsen" av å samles på denne måten!
    Det fikk iallefall vi!!

Det er det som er den største vitsen med å ha en hobby, nemlig å ha det moro med den!

Det blir jo ennå mere moro når man får flere bekjentskaper man kan dele erfaringer med.
    Sant så sant Joakim. Glad jeg kunne bidra med å introdusere deg for et nytt band som du kan kose deg med i bilen!

Leave a comment:

• Dammed
    replied
    Har veldig lyst å dra nordover selv til sommeren. Så lenge man slipper å dra så langt som hjem til Hifonic så er jeg med.

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Til dere som vil ha treff nordover, så er det i planene, bare å få alle ting på plass så skal nok ting skje.
    Vi har også kjempelyst til en tur nordover i sommer!

Dette vil koste oss litt mere enn dette treffet har gjort, så samarbeid med andre er ganske nødvendig. Etter gårsdagens positive erfaring er nok mulighetene litt mere tilstede for å få til noe...

Kom gjerne med forslag, siden våre lokalkunnskaper ikke er veldig gode i nord.
    Last edited by Joakim; 28-03-2010, 00:30.

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Takker stort for alle positive kommentarer!! Håper mange fikk "den gode følelsen" av å samles på denne måten!
    Det fikk iallefall vi!!

Det er det som er den største vitsen med å ha en hobby, nemlig å ha det moro med den!

Det blir jo ennå mere moro når man får flere bekjentskaper man kan dele erfaringer med.

Håper neste treff gir like god oppslutning som dette gjorde og at ennå flere nye finner veien også.
    Vi er allerede igang og koker våre skrudde hoder, for å finne på noe nytt og spennende til neste gang..

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Dere har fått folk til og få skikkelig blod på tann, Joackim og Tony. Stående applaus til dere

Leave a comment:

• simso
    replied
    takker for en flott kveld med mye prat

ble litt prat mellom oss fra hamar / brumunddal på vei hjemover om at vi skulle prøve å få til noe i hamar, samtidig som det ikke er noen andre store treff samme helg

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Trøndelag gogogoggogo!!!!

Leave a comment:

• Vinje
    replied
    Jeg også støtter treff i Trøndelag.Blir jo midt på for begge parter

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Takker og bukker for en trivelig kveld igår!
    Mye inspirasjon og lærdom og hente

Og det med og prate "sjit" var absolutt godsnakk til 1000

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by Dammed View Post
    Hehe, det var ikke tilkoblet en gang... Det var Joakim og Tony Speakere som ble brukt.
    Jupp! OG da ble det jo stereo daehh.. :P

Leave a comment:

• Dammed
    replied
    Hehe, det var ikke tilkoblet en gang... Det var Joakim og Tony Speakere som ble brukt.

Leave a comment:

Working...
X