Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har jeg gjort noe feil ved kobling?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Godt å høre at det funket!
    2.5mm2 holder i haugevis. Husk sikring på strømmen inn på relee.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #47
      Fikk bare selve røret til å passe, og flensene er +15 cm brede, så droppa det Men funket mye bedre med ordentlig strøm i remoten. Kan nesten ikke ha mer, taket buler opp og ned

      Men koblet til ett dobbeltrele, men ikke faen om det funket Prøve flere forskjellige koblingsmåter, da jeg fant over 3 forskjellige koblingssjemaer på nettet. Selv den jeg linket funket ikke. Hadde en bilelektrikker til å se på det, men han sa at remoten ikke leverte nok strøm til å skru på releet. Så nå ble det en enkelløsning med strøm rett fra batteriet med 15A sikring og bryter Vi er da russ, og det er ikke mer enn snaue uken igjen

      Men en ting er sikkert, jeg har fått en liten interesse for bilstereo Hadde 0 kunnskaper om det fra før, og koblet opp 4 batterier, 2 spillere (en ble ødelagt, ops), kabler, bygde 200l basskasse, monterte 4 12" subber, smekka inn 3 forsterkere og koblet opp alt av det elektriske, ved hjelp av BILSTEREOFORUMET, creds for ett svært hjelpsomt forum Blir bil på meg til høsten, og har allerede begynt innkjøpingen av bilstereo
      Last edited by Anderspr0; 09-05-2012, 15:18.

      Comment


      • #48
        Bra at det ordnet segm, vi hadde også bryter på remoten. Men dette var fordi vi ville ha det, alltid kjekt å kunne skru av forsterkerne med en skjult bryter slik at folk som ikke tilhører bilen kan ikke sprenge anlegget fordi de skulle bare se hvordan det fungerte...
        Mvh. Damir

        Comment

        Working...
        X