Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til 8, 10, 12" sub i 15 liters kasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Haakon O View Post
    De 2 kommer vel på bortimot 11000kr med moms, og det er pokker meg ikke mye for pengene da vil jeg si. Da disse kostet ca 3000kr nye i norge pr stk. Jeg hadde en slik i førstebilen da de var nye, og selv om det var en bra sub i sin tid (og sikkert er det ennå), så får man mye bra NYTT for 11000kr i norge også.

    Selv om de er ubrukte, så er de alikevel over 10, og kanskje borti 15 år gamle. Men hver sin lyst (og lommebok)

    Må ærlig si at jeg også syntes det var en stiv pris.. De funker sikkert vel og bra, men til den prisen er det nok masse annet jeg heller velger =)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #32
      Originally posted by aFFekak View Post
      Har en Celestion AD12 liggende en plass i kjelleren, mulig den klarer seg i liten kasse? Har tenkt litt på oldschool også ja, men finner liksom ikke noe til en fornuftig pris
      Mine ærfaringer med AD12 er STORE kasser med port, litt usikker på hvordan den liker seg i så små kasser men de ærfaringene jeg har lest litt rundt har jo vært bra, men som sagt det har jeg ikke testet, hvis du legger inn t/s på ett kasseberegnings program så tror du først at du har lagt inn noe feil Jeg har også en AD12 liggende som jeg skal teste litt

      Comment

      Working...
      X