Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA-folk og justeringshuer: Hvordan har dere setet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eh... Ja jeg tror jeg har fått svarene jeg ønsker.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #32
      Originally posted by Jonny.B View Post
      Norbert Tyka var iallefall meget klar i sin tale på det området til meg,jeg MÅTTE klare å betjen HU uten fjernkontrol fra lytteposisjon
      Kan jeg spørre.. hvilket år var dette? Hvis du driver å snakker om ting som skjedde får mange år siden så burde du oppdatere deg selv med et dommerkurs

      Om dette har skjedd på den nye regelboka burde Nobbi gjøre det.. litt mindre Vodka på Mr "Vodka lover" Syns selv Norbert er en kanonbra dommer og har litt vanskeligheter med å tro han har krevd dette med dagens regel bok.

      Reglen heter

      Verification of reasonable driving position (yes/no)
      Before the sound quality judging starts, the judges will check that the competitor is able to operate the gear-stick, the steering wheel and the pedals with the adjustment of the seat as for the SQ judging to verify the reasonable driving position. Exceptions are only allowed for people smaller than 1,70m.

      The judges will document the reasonable driving position in the relevant checkbox on the score sheet.

      Jeg er usikker på hva Exceptions er for folk under 1,70m. syns jo det så mektig teit ut når Andreas får lov å ha setet helt bakerst fordi han er under 1,70m. Hadde man satt han inn, nekter jeg å tro han hadde rukket frem til pedalene sine. Men noen goder må vel småfolket ha
      Last edited by Erik André; 30-11-2010, 02:12.
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #33
        var i 09 eller 08....mulig reglene har forandret seg,men synes det er rart de har forandret akkurat den regelen med å kunne kjøre bilen
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment

        Working...
        X