Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vil ha det intregert i spilleren. Men takk for det gode tilbudet.

    Comment


    • #47
      Bare sånn til praktisk informasjon om hvordan dette kan gå i box: Du kan dra den Ai-net kabel bakover til Imprint-boxen som du KAN montere bak nært forsterkere og slippe ev signalstøy ved å ikka ha signalkablene strekt fra spiller/Imprint forran. Og skaffe deg "høy-kvalitets kabler" som er korte fra Imprint og til forsterkere. Eneste minus her er vel at du må ha en lang og mulig dyr Ai-net kabel.
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #48
        Takk for info Bassoflove.

        Hvem selger JL Audio W6?

        Comment


        • #49
          Originally posted by gooner87 View Post
          Takk for info Bassoflove.

          Hvem selger JL Audio W6?
          Jeg vet ikke om noen i Norge, men bestill fra Statene - blir gjerne billigere også. For eksempel her.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #50
            Originally posted by TakeTheTime View Post
            Jeg vet ikke om noen i Norge, men bestill fra Statene - blir gjerne billigere også. For eksempel her.
            Takk.

            Hvis man skal sammeligne W6 og W7? Hvilken av dem er best? Hva med Focal 33KX?

            Comment


            • #51
              I forhold til pris ville jeg nok sagt w6, men jeg skal ikke uttale meg for mye om det. Du hørte jo på anlegget mitt? Det var 12" W6!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #52
                Originally posted by gooner87 View Post
                Takk for info Bassoflove.

                Hvem selger JL Audio W6?
                Jeg

                Har en JL 12" W6 i org. kasse som er meget pen, send meg en PM hvis det er interessant..
                Så griser jeg ikke til tråden her noe mer :P
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #53
                  PM sendt til deg ugn.

                  Hvor mye kan man regne med i frakt og tollavgifter?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by gooner87 View Post
                    PM sendt til deg ugn.

                    Hvor mye kan man regne med i frakt og tollavgifter?
                    det finner du ut på www.toll.no

                    Comment


                    • #55
                      Har sett på toll.no fant en importkalkulator. Der står den liste over ting jeg kan velge for hvilken vare jeg har kjøpt. Men hvilken velger jeg? Står ikke bilstereo som valg. Det nærmeste jeg kommer er vel Fjernsyn eller PC.

                      Comment


                      • #56
                        Er fint få varer det er toll på, det trenger du strengt talt ikke tenke på.
                        Det du derimot må betale er norsk mva på 24%

                        Ergo, sum du betaler for varen (inkl frakt, hvis ikke de spesifiserer på pakken hvor mye selve varen er verdt) ganger 1, 24 pluss 100,- til posten for jobben med å regne det ut. Finito.
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #57
                          2200kr for sub+ 528kr i MVA+ 100kr til posten+ frakt. Noe mer man må tenke på når man bestiller bilstereo?

                          Comment


                          • #58
                            ugn: Sjekk PM Skulle du ikke kjøpe av han, gooner?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by TakeTheTime View Post
                              ugn: Sjekk PM Skulle du ikke kjøpe av han, gooner?
                              Har sendt han en pm men har ikke fått svar ennå.

                              Comment


                              • #60
                                Les her om import fra USA: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10153
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                                Comment

                                Working...
                                X