Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Dammed View Post
    det er uvanlig for Ola Nordmann. Men det er vanlig innenfor "hardcore bilstereo miljøet". Du __Kan__ få bedre lyd med aktiv deling, det er derfor folk gjør det.
    Skjønner. Er relativ fersk innen bilstereo og når en person som driver butikk sier slikt tar man jo det på alvor. Måtte bare spørre. Takk for avklaringa.

    Har tenkt å kjøpe kabel for ipod, men hvilken skal jeg ha Alpine KCE-433iv eller KCE-422i.

    Vil ha den som lader ipoden også når den er tilkoblet.

    Comment


    • #77
      Originally posted by gooner87 View Post
      Skjønner. Er relativ fersk innen bilstereo og når en person som driver butikk sier slikt tar man jo det på alvor. Måtte bare spørre. Takk for avklaringa.

      Har tenkt å kjøpe kabel for ipod, men hvilken skal jeg ha Alpine KCE-433iv eller KCE-422i.

      Vil ha den som lader ipoden også når den er tilkoblet.
      Det er nok han bak kassa også
      Neida, han er sikkert dreven selger han.. og det som regel det de er, selgere.
      Ofte de ikke har så mye mer erfaring enn med de produktene de selger, og som Dammed skriver, det er (mest trolig) ganske få utennom "oss" som deler aktivt. Siden det ikke er noen fasit på god lyd er også faren for at man får dårligere resultat med aktiv deling enn med eksterne delefiltere.

      Ang. Ipodkabel så sjekk ut alpine.com -> .. -> spilleren din, der står det hva slags kabel du skal ha. Mulig du må lese brukermanualtingen.
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #78
        Originally posted by ugn View Post
        Det er nok han bak kassa også
        Neida, han er sikkert dreven selger han.. og det som regel det de er, selgere.
        Ofte de ikke har så mye mer erfaring enn med de produktene de selger, og som Dammed skriver, det er (mest trolig) ganske få utennom "oss" som deler aktivt. Siden det ikke er noen fasit på god lyd er også faren for at man får dårligere resultat med aktiv deling enn med eksterne delefiltere.

        Ang. Ipodkabel så sjekk ut alpine.com -> .. -> spilleren din, der står det hva slags kabel du skal ha. Mulig du må lese brukermanualtingen.
        jaja, gni det inn du

        Har nå sjekket ut alpine.com der sto KCE-422i som relatert produkt. Når jeg sjekker andre sider står KCE-433i som relatert produkt. Tror den ene lader og andre ikke gjør det.

        Comment


        • #79
          anbefaler at du sjekker med Kenwood Norge.

          Tingen er at selgere som regel er idioter når det gjelder produktene, de lærer seg fancy uttrykk for å kunne forbløffe kunder. Det er ikke en gang jeg har stått i f.eks. elkjøp og hørt på pølsevev som en selger forteller kunder. Det finnes selvsagt unntak, men dem er det få av.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #80
            Noen spørsmål om denne spilleren:

            Ble anbefalt å kjøpe KCE-422i av elutstyr etter at jeg sendte dem en mail. Da jeg koblet til ipoden viste det seg at jeg ikke får ladet ipoden med denne kabelen. Noen som vet om jeg får gjort det med KCE-433i?

            Går det an å styre musikken fra selve ipoden som man kan gjøre med pioneer spillere? Hvilken knapp/knapper trykker man på?

            Comment

            Working...
            X