Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tror det blir Alpine CDA-9887R. Det frontsettet er ikke det settet jeg trodde jeg hadde. Når det gjelder sub kommer jeg til å gå over til en istedet fordi jeg trenger litt bagasjeplass. Må ha mulighet til å ha en treningsbag baki.

    Comment


    • #17
      Alpine 9887r høres bra ut, gå for den. Funnet ut hvilke høyttalere det er? Skal du bytte bare fordi det ikke er det settet du trodde det var?
      Synes de låt fint jeg. Litt lite midbass kanskje, men du har jo (forløpig) ikke dempa dørene osv. så det vil nok hjelpe på det.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #18
        Har dempet dørene nå og det er for lite midbass. glemte å sjekke da jeg dempet bilen. Skal sjekke når jeg får det nye frontsettet. Orker ikke å ta av dørtrekket for å kun sjekke hvilke frontsett det er.

        Comment


        • #19
          Hjalp det lite å dempe altså? Isåfall så var det litt spinkelt ja... Hvordan var høyttalerne festa egentlig?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #20
            Det hjalp selvfølgelig litt. Men litt lite. Dem var festet på et par mdf ringer.

            Comment


            • #21
              Ok, men du sikra deg om at de satt godt fast - både på høyttaleren på MDF'en, og MDF'en i døra?
              Et lite "triks" jeg bruker er å dytte på magneten bakfra og kjenne at den ikke rikker seg...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Sjekket ikke helt som du sier. Men den rikket på seg da jeg prøvde å rikke på den.

                Comment


                • #23
                  Den gjorde det ja? Prøv å fest den på nytt da, og se om det hjelper - er ikke sikkert det er nødvendig med nytt frontsett.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #24
                    Jepp, lite granne. Har allerede bestilt et nytt frontsett og har betalt for det også. Får vel feste det på nytt og prøve på nytt. Hvis ikke blir det bytting og dytte det gamle i firmabilen.

                    Et annet spørsmål:
                    Siden jeg kun kun lyst på en en sub, hvilken sub burde jeg kjøpe? Skal være fintspillende med trykk i.

                    Comment


                    • #25
                      Ok det er jo ikke bra. Hvilket frontsett har du bestilt?

                      Angående sub så er det nok mye å velge mellom, men jeg kan hvertfall anbefale den jeg bruker - JL w6 - spiller fint og kan trøkke litt hvis man vil.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #26
                        Image Dynamics er et godt valg! Ikke for dyrt, og ikke tungdrevet.
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #27
                          Har bestilt Focal 165KRX2 av bilstereosenteret.no

                          Comment


                          • #28
                            Hvor store kasse trenger man sånn cirka for en sub?

                            Hvem selger Image Dynamics?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by GENEXXA View Post
                              Image Dynamics er et godt valg! Ikke for dyrt, og ikke tungdrevet.
                              Hva er det hinter til?

                              Originally posted by gooner87 View Post
                              Har bestilt Focal 165KRX2 av bilstereosenteret.no
                              Haha, det var akkurat det settet jeg trodde du hadde fra før.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • #30
                                www.woofersetc.com selger

                                Det kommer helt ann på kassetype, element og om du skal ha SPL eller SQ.
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                                Comment

                                Working...
                                X