Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av ny headunit. Trenger litt feedback før jeg bestemmer meg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cossiemk1 View Post
    Nå er kanskje jeg litt gammeldags, men jeg brukte aldri eq, loudness osv når jeg konkurerte, for meg var det lyden på plata som skulle ut i høyttalerene, og ikke en masse ekstra bass, mellomtone eller diskant. Jeg brukte heller ikke aktiv deling fra spilleren, men gjorde innstillingene jeg trengte på forsterkerene.
    Jeg mener også det skal være fullt mulig å hevde seg i konkurranser med en forholdsvis simpel spiller med 2 rca utganger, en bra 4 kanals forsterker til front,og en bra monoforsterker til sub... og selvfølgelig bra frontsett og sub. Resten ligger i montering og justering.

    Når jeg ser i signaturen din, så er det mye annet som bør byttes før bilen er konkurranse dyktig
    Det stemmer, man trenger ikke ha det flotteste og mest fancy utstyret for å vinne konkurranser - selv om det hjelper på i de høyere klassene Man får tross alt mer ut av utstyret med fler justeringsmuligheter (men da også mer å rote seg bort i for de som ikke har oversikten eller kunnskaper nok)

    Angående den siste linjen så kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Ser at du konsekvent er motstander av visse merker, men hvorfor være så spydig? Jeg ser ingenting galt med det utstyret han har i bilen. Hva får deg til å si at det ikke er konkurransedyktig? Kom på en konkurranse selv du da, regner nesten med du får en førsteplass sånn som du prater 70-80% av lyden i en bil er faktisk justering og montering, det er nå min mening (basert på erfaring, såklart )
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment

    Working...
    X