Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS . Focal eller Ground Zero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    glem kondensator kjøp bilstereo batteri istedet.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #17
      Originally posted by Dammed View Post
      glem kondensator kjøp bilstereo batteri istedet.
      hehe. har 1 batteri liggende i garasjen! hva med batteriet + en 1.5F kondensator til monoblokka?

      vil det funke ? har ingen planer om og spille musikk uten og ha bilen igang!
      Opel Corsa B Coupe

      Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

      Comment


      • #18
        Har du en kondensator, for all del monter den inn.. har du ikke, så bruk heller penga på noe annet
        Hvis det batteriet du har er tålig ok, så holder det nok i lange baner
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Originally posted by ugn View Post
          Har du en kondensator, for all del monter den inn.. har du ikke, så bruk heller penga på noe annet
          Hvis det batteriet du har er tålig ok, så holder det nok i lange baner
          okei takk skal du ha!

          er så mange steder man leser at en kondensator vil altid hjelpe!
          men da er jo det greit!
          Opel Corsa B Coupe

          Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

          Comment


          • #20
            Hvis du er i Oslo-området i nærmeste fremtid, så kan du få en prøvelytt i bilen min hvis du vil.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #21
              Originally posted by TakeTheTime View Post
              Hvis du er i Oslo-området i nærmeste fremtid, så kan du få en prøvelytt i bilen min hvis du vil.
              hehe. skulle gjerne det! Polk SR blir jo en naturlig oppgradering når den tid kommer

              Skal nok ikke bortover før sommeren . men takk for tilbudet!
              Opel Corsa B Coupe

              Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

              Comment


              • #22
                Da har jeg satt ett batteri (75ah) på lading. det jeg lurer litt på er om jeg skal gå for en 1.5F kondensator til monoblokka.. blir det noe forkjell om jeg har en for exp. 0.5F på 4 kanaleren også? eller blir dette "overkill" og unødvendig ?

                mvh Boyka
                Opel Corsa B Coupe

                Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                Comment


                • #23
                  En liten oppdatering.. Polk høytalerne er nå kjøpt og fyren i USA skal sjekke prisene på og sende dette over til meg her i norge. (orker ikke vente til han kommer )

                  men moms og toll, noen som har erfaring her? er det beste og si det er brukt ? og skrive at jeg betalte ca 600.- NOK for alt ? (cd spiller og 2 par høytalere)

                  mvh Boyka*
                  Last edited by Boyka; 19-04-2010, 21:50.
                  Opel Corsa B Coupe

                  Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                  Comment


                  • #24
                    Hvilke Polk-høyttalere ble det!?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Hvilke Polk-høyttalere ble det!?
                      hehe det ble :
                      MM5251 komponent sett
                      http://www.sonicelectronix.com/item_...io+MM5251.html

                      og
                      MM691 til bak høytaler.
                      http://www.sonicelectronix.com/item_...dio+MM691.html

                      5000.- NOK spart
                      Last edited by Boyka; 19-04-2010, 22:55.
                      Opel Corsa B Coupe

                      Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                      Comment


                      • #26
                        Ah, nice. MM-serien går jo for å være solid. Har ennå ikke hørt det komponentsettet da men, du får si ifra når du skal hittover i sommer!
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Ah, nice. MM-serien går jo for å være solid. Har ennå ikke hørt det komponentsettet da men, du får si ifra når du skal hittover i sommer!

                          ja leste den hadde fått svært gode omtaler der borte! så satser på det!
                          skal gjøre det vettu SR settet du har er nok neste på lista
                          Opel Corsa B Coupe

                          Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                          Comment


                          • #28
                            Tittelen på tråden er jo helt feil. men gikk ikke an og fikse :S

                            Jeg sitter jo og drømmer litt her om dagen.. og er som sagt svært hifi intresert og har testet JL Audio Fathom F113 og det var en FRYD. for en bass!

                            og kom over dette elementet : (er et modifisert slik som står i F113 suben)

                            http://www.woofersetc.com/p2068/13W7...-Subwoofer.htm

                            Noen som har erfaringer med JL Audio i bil ? Er dette noe av det bedre man får tak i ?

                            Ground Zero sine er jo også en drøm. men krever jo 5000-10000w RMS så er jo håpløst.
                            Opel Corsa B Coupe

                            Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                            Comment


                            • #29
                              JL Audio er også bra. Jeg har w6-subben fra dem, og den låter veldig bra. God bass, dyp bass, og muligheter for "daglig trøkk i gata"!
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • #30
                                13W7 er en veldig bra sub, men så koster den deretter også. Har du penger for en og en god forsterker til å drive den, så vil du ikke bli skuffet hvis du er ute for fin bass. Jeg har i alle fall kun lest positive erfaringer fra folk som har hatt dem.
                                Mvh. Damir

                                Comment

                                Working...
                                X