Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terminliste EMMA & Max Power 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hvor på Hamar er det skal skje : Fredag 22. juni ?

    Hos/ved Installbay ?

    Comment


    • #32
      Ikke ved oss nei.... Vet ikke hvor det skal være j...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Soundboy View Post
        Hvor på Hamar er det skal skje : Fredag 22. juni ?

        Hos/ved Installbay ?
        Det er ikke avgjort enda, var vist en del problemer med å få plass i stavanger så det har nok tatt litt mye fokus, er vist noe russe greier samme helga så det var klin umulig å få noe som helst, derfor er dette treffet flytta ut av stavanger.

        Men bare følg med i emma tråden her så kommer det nok info når det nærmer seg.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #34
          Tipper det på Hamar blir på åttermeters planet, mellom poltihuset og sea side.
          Max power var der i 2005, da var det ganske fult der, Så at det blir plass til alle bilene utenfor IB på Hamar har jeg mine tvil om..

          BTW:
          Emma Norge sine nett sider er ute på bær tur.. Eller er det jeg som har feil adresse?
          sound.vision.soul

          Type R

          Comment


          • #35
            Originally posted by Alta Bilstereo View Post
            Noen som skal konkurere i ESPL? jeg skal

            Vet du noe mer om når og hvor max power er i alta? og hvilke konkurranser som vil være der?
            *VW Passat 2,0 TDI*
            VW Golf II 1,8 - solgt
            Nissan Cherry GTT - kjilt
            VW Golf III VR6 - solgt

            Comment


            • #36
              Når er i hvertfall 6 juli om jeg ikke tar feil.
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #37
                I alta er det 6.Juli ja.har ordnet plass på parkeringa ved finnmarkshallen. Begynner i 6 tida på ettermiddagen og holder vel på til rundt 11.
                I alta er det vel bare ESPL bilstereokonk som gjelder.og Tromsø både ESPL og SQ vil jeg mene.dette vet ketil mere om.men uansett så håper vi på sykt mye folk. LA JUNGELTELEGRAFEN GÅ FOLKENS Å SPRE ORDET!!!!!!!!!
                Bjørn M Wilhelmsen
                Team Alta Bilstereo
                www.emmanorway.com

                Comment


                • #38
                  det skulle jo vært nede ved FFR eller no sånt.. må jo ha hilux for å komme ovver fartsdemperne ved skolen

                  ESPL? er det noe ala dbdrag?

                  Edit: tror det blir mye folk fra denne siden av finnmark som kommer og vi prøver å få flere med
                  *VW Passat 2,0 TDI*
                  VW Golf II 1,8 - solgt
                  Nissan Cherry GTT - kjilt
                  VW Golf III VR6 - solgt

                  Comment


                  • #39
                    Uff.. ser ut til at jeg ikke kan komme.. Eventuelt blir det etter jobb og hjem til jobb på kvelden igjen
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #40
                      Ser heller tvilsomt ut for at jeg har noe annet enn spiller å komp sett framme til den tid. Men om utstyret kommer skal jeg få lånt en kasse å sette subbene i Kommer til å se jævlig ut Blir det noe påmelding dagen før, eller er det bare å møte opp i 6 tia?
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • #41
                        grunnen til at det ikke blir ved ffr er at de skulle ha 500.- pr time noe som ikke er aktuelt i det hele tatt.Finnmarkshallen er så å si gratis.
                        Det er bare å møte opp i 6 tida å ha det moro ingen påmelding eller noe
                        Bjørn M Wilhelmsen
                        Team Alta Bilstereo
                        www.emmanorway.com

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Svendsen View Post
                          det skulle jo vært nede ved FFR eller no sånt.. må jo ha hilux for å komme ovver fartsdemperne ved skolen

                          ESPL? er det noe ala dbdrag?

                          Edit: tror det blir mye folk fra denne siden av finnmark som kommer og vi prøver å få flere med
                          ESPL er nesten ala dB-drag, bare at målemikrofonen står på en annen plass i bilen og det gis poeng på sikkerhet og litt installasjon.2 målinger.1 med dørene lukket å 1 med dørene åpen.

                          Bra dere får med flere. jo flere jo bedre.
                          Bjørn M Wilhelmsen
                          Team Alta Bilstereo
                          www.emmanorway.com

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                            grunnen til at det ikke blir ved ffr er at de skulle ha 500.- pr time noe som ikke er aktuelt i det hele tatt.Finnmarkshallen er så å si gratis.
                            Det er bare å møte opp i 6 tida å ha det moro ingen påmelding eller noe
                            Det er jo helt sjuke priser:/
                            men men.. man kommer seg vel alltids over fartsdumpene

                            hva koster det å delta i konkurransen?
                            og hvor finner jeg mer info om ESPL? sånt som alle regler osv..

                            vi var jo en hel gjeng fra kvalsund ved finnmarkshallen da det var dbdrag for noen år siden da vant en kompis av meg street c
                            *VW Passat 2,0 TDI*
                            VW Golf II 1,8 - solgt
                            Nissan Cherry GTT - kjilt
                            VW Golf III VR6 - solgt

                            Comment


                            • #44
                              du finner regler på www.emmanet.com.
                              Bjørn M Wilhelmsen
                              Team Alta Bilstereo
                              www.emmanorway.com

                              Comment


                              • #45
                                Hvis du ikke bryr deg så mye om fortau, så kan du kjøre uten å treffe en eneste fartsdump fra rundkjøringen til hallen
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                                Comment

                                Working...
                                X