Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Norgesmesterskap 2008, 7-9 november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hvordan er tidspunktene`? Er det anledning til å ha med frua på middagen?
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #32
      Originally posted by biffen071278 View Post
      Hvordan er tidspunktene`? Er det anledning til å ha med frua på middagen?
      Oppmøte fredag kl 10.00
      Så blir biler bedømt fortløpende, av erfaring så tar jo dette litt tid.
      Nærmere tidsplan for helgen kommer når vi nærmer oss litt mer.
      Selvfølgelig kan du ta med fruen på det.
      Vi setter opp en egen påmelding for middag innen kort tid.
      Anders Ingebretsen
      anders@emmaweb.no

      Comment


      • #33
        Da var hotellrom bestilt, nå er det bare å vente på den store helga
        Mvh Morten
        - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
        Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
        Bad Sound Kills Good Music!

        Comment


        • #34
          stille ut?

          lurte litt på å stille ut,er det noe plass igjen.er det noe spesielt jeg må ha eller gjøre?åssen er det å melde seg på med plass og sånn eller hvor?jeg har jo en kjent bil jeg tenkte jeg skulle stille ut.den gamle 740 genesis bilen til kenneth b.mvh jan i.
          volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

          Comment


          • #35
            Du kan vel melde deg på konkurransen som "gjest"...?

            Kan noen i EMMA forklare nærmere om dette? Er litt usikker selv.

            Comment


            • #36
              stille ut

              hei lars.ja jeg tenkte på gjest som du sier men vet ikke hvor man gjør det?hadde vært veldig morro.
              volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

              Comment


              • #37
                Originally posted by janivar View Post
                hei lars.ja jeg tenkte på gjest som du sier men vet ikke hvor man gjør det?hadde vært veldig morro.
                Som gjest, blir du ikke norgesmester, men kan konkurrere om 1. plassen i klassen. Gjestedeltagere vil få premie, men på grun av litt mere leveringstid av premier en 2 dager, så vil inskripsjonen være "beste gjest i klassen" Det er og da også åpent for gjester fra andre land, på lik linje.
                Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                Comment


                • #38
                  Regner med at andre som vil stille ut bilen får lov til det. Hva vil det koste i så fall?
                  Mvh Morten
                  - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                  Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                  Bad Sound Kills Good Music!

                  Comment


                  • #39
                    Vi har invitert de fleste klubber til å stille med 3 biler hver for å fremme deres klubb, så av de så er det første mann til mølla som booker hos meg. Men vis det er noen ekstra ordinære fine biler så har vi holdt av noen ekstra plasser til det. Så da kan du sende meg en mail så kan jeg se på det,
                    Men det er stort uteområde for utstillingsbiler av publikum som også skal fylles begge dager.
                    Dette er forøverig gratis, eneste som koster er å komme inn i hallen som da er kr. 75,-
                    Og det er en rekke premieringer for de bilene begge dager faktisk, noe som ikke er prøvd før men burde være en suksè. Så det er bare å be alle du kjenner å dukke opp tidlig både lørdag og søndag for her kan det bli trangt om plassen. Det vil også være kvalifiserte dommere (fra blader som vi menn, gatebil,osv.)
                    som bedømmer de bilene for å få en mest fair bedømming.
                    Anders Ingebretsen
                    anders@emmaweb.no

                    Comment


                    • #40
                      gjest

                      lurte på hvor man melder seg på som gjest på emma?håper på svar.
                      volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by janivar View Post
                        lurte på hvor man melder seg på som gjest på emma?håper på svar.
                        Send en mail til anders på anders@emmaweb.no, så ordner han det.
                        Ketil Skjei
                        Leder EmmaNorway
                        www.emmaweb.no

                        Comment


                        • #42
                          gjest på emma

                          tusen takk for det.da skal jeg skrive til han med en gang.
                          volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                          Comment


                          • #43
                            hvordan gjør man det med bilene? kjører man de inn på lørdag å ut på søndag el kan man bare reise med bilen lørdag etter endt dag å komme tilbake på søndag?
                            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                            Comment


                            • #44
                              Det beste er nå og la bilen stå fra fredag til søndag, så blir det ikke såå jevlig mye vasking på deg
                              Men som det var i fjor så ble bilene "pakka" inn i hallen med liten mulighet for og komme ut i løpet av helga. hvordan faktisk(e) praksis/regler er og hva som finnes av plass til slike sprell i årets hall får noen andre svare på.

                              edit:
                              Info som er postet på diverse merke forum i norge:

                              Vi i Sound and tuning har den gleden av å invitere deres klubb til årets siste store bilhappening, Sound and tuning 2008.

                              Det blir bilutstilling og NM i bilstereo i Tønsberg massen den 8-9 november 2008.

                              Vi inviterer da de nærmeste bilklubber gratis for å fremme bilinteressen i norge.

                              Dere vil da få plasser til 3stk.biler (dvs. deres topp 3 biler) inne i hallen. Disse må da komme fredag 7 november mellom 15-22 for innsjekk og plassering. EMMA deltgere må væe på plass før kl10.00 som da er vanlig EMMA prosedyre..

                              (ingen biler kommer ut igjen før arrangement slutt søndag ca kl.17)
                              Last edited by LLH; 26-10-2008, 15:44.
                              sound.vision.soul

                              Type R

                              Comment


                              • #45
                                Eneste er at EMMA deltagere må være i hallen senest kl 10 på fredag
                                Mvh Morten
                                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                                Bad Sound Kills Good Music!

                                Comment

                                Working...
                                X