Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken klasse stiller du i, i 2010?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    med så mange batterier så er det Super Street NW eller Suoer Street 1-2 som er aktuell for deg.

    Comment


    • #17
      Originally posted by B2 Audio View Post
      Hvis du skal stille med 2 x 18" da er det nok heller Street Max, eller Super Street No wall, avhengig av hvor mange batterier du har også.

      Har du mer enn et batteri i bilen, da er det nok Superstreet Nw. Men husk at da må kassa ikke gå over høyden på rutenes laveste punkt.

      Hvis ikke så er det Superstreet 1-2 klasen du stiller i.
      I hans tråd stod det 2stk 12"?
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Du har da sjøl skrevet i tråden hans at han må få større forsterker til de 18"
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #19
          Hehe, okei. Leste bare førstesiden jeg
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #20
            Originally posted by DDaudio.no View Post
            Hehe, okei. Leste bare førstesiden jeg
            Kan lønne seg å lese mye av posten før man svarer veit du.


            Nok OT for min del.
            TEAM RE-LOUD
            http://www.teamreloud.com

            Norwegian Champion 08

            Comment


            • #21
              Leste litt på regler på db-dragracing og lurer litt på hvorvidt anlegget mitt ville vært lovlig i Street B klassen

              Jeg har 4 stk kicker L7 8" bak setene i en Toyota MR2. I følge reglene til Street B så skal sub være i bagasjerommet, men dette er jo i praksis håpløst i en MR2 der bagasjerommet sitter bak motoren. Den mest logiske plasseringen er bak setene.

              Lurer også på om 8" solobaric elementer regnes som vanlig 8" størrelse. (da 4 stk er lovlig i Street B)

              Comment


              • #22
                når det gjelder reglene i forhold til bilen din, så bør den klare seg fritt. Ikke noe jeg kan si 100% da det er dommerens ord som teller.

                Men du har jo ikke noe bagasjerom og da er det nærmeste vel den lille plassen du har bak setene. Litt liksom en CRX fra USA. Der har de også mulighet for å bruke plassen frem til B stolpen som bagasjerom.
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

                Comment


                • #23
                  Originally posted by B2 Audio View Post
                  når det gjelder reglene i forhold til bilen din, så bør den klare seg fritt. Ikke noe jeg kan si 100% da det er dommerens ord som teller.

                  Men du har jo ikke noe bagasjerom og da er det nærmeste vel den lille plassen du har bak setene. Litt liksom en CRX fra USA. Der har de også mulighet for å bruke plassen frem til B stolpen som bagasjerom.
                  Takk for svar. MR2 og CRX er vel forholdsvis like ja. Når jeg tenker meg om så sitter jo faktisk orginale subber bak setene på MR2 også, så da bør det vel ikke by på problemer?

                  Når det gjelder firkantede elementer, noen som vet om en 8" fortsatt teller som en 8"? Slagarealet blir jo større..

                  Comment


                  • #24
                    Akkurat det med firkanta elementer tør jeg ikke si, men vet det har vært oppe i en tråd på www.termpro.com

                    Prøv å let gjennom reglene eller spør nils petter her på forumet slik at du får rett svar.
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #25
                      Så lenge CRX er godkjent som Street bil så blir også MR 2 og lignende biler godkjent for min del..

                      Men subwoofere må være montert bak b-stolpen og ellers slik at bilen kan brukes normalt.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dBcompaniet View Post
                        Så lenge CRX er godkjent som Street bil så blir også MR 2 og lignende biler godkjent for min del..

                        Men subwoofere må være montert bak b-stolpen og ellers slik at bilen kan brukes normalt.
                        Hele målet med byggingen min var at setevandringen ikke skulle påvirkes. Ser slik ut:

                        Comment


                        • #27
                          Funker i Street det så lenge alle andre regler er fulgt, ang. forsterkere, batteri, kondensatorer og slikt.

                          Comment


                          • #28
                            Stiller vel i Klasse B
                            Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

                            Comment


                            • #29
                              Da spør jeg også det samme som toby91 og trustno1
                              Hvilken klasse hadde jeg kunne stilt i? Jeg har jo veldig lyst å prøve, men har ikke PEILING for 5 flate øre på akkurat dette punktet :P

                              Prosjekt tråd:
                              http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10417
                              Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                              91 ED3 Civic Low'n Slow
                              Roar M. Stene
                              Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                              Comment


                              • #30
                                Hvis du ikke har stilt i dB drag før, så kan du stille i street stock b.
                                Dette pga du har mer enn 1000 watt fra den dynabel forsterkeren.
                                I denne klassen er det maks 2000 watt.

                                I street stock a, så er det maks 1000 watt.
                                Mvh
                                J. Holm
                                www.b2audio.com
                                http://facebook.com/b2audio

                                Comment

                                Working...
                                X