Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kinoprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by DDaudio.no View Post
    Veldig enkelt

    Prisen er pr stk, og er halve prisen som er listet opp der, så to stk blir 28000,- med vanlig pris. Og vi er jo forhandlere av dem, så fikk selvsagt enda bedre pris enn tilbudsprisen dem har
    No offence, men Billebro kjører konstant med MINIMUM 50% rabatt på produkta sine så det å si at de som er linket til vanligvis koster 28.000 er desverre bare tull. Hadde de vært ett norsk firma så ville de blitt dømt for villedende markedsføring for lenge siden.

    Når det er sagt har jeg ingen erfaring med Billebro, har kun lagt merke til annonsene deres på bl.a. finn.no (hvor de også har minimum 50% rabatt) og det kan godt være at det er kjempebra greier, ser ihvertfall ut til å gi mye lyd for pengene.

    Comment


    • #92
      Jepp dem gjør det nå. Dem har tatt i 5 containere med utstyr og fått ekstremt gode innpriser. Kanskje det er noe dem gjør for å ikke gå konk, samt å trekke til seg flere kunder? Når kunder forteller hverandre om hvor sykt billig det er en plass, sprer ordet seg fort. Akkurat der kan du jo ta oss som eksempel. Kjørte BARE tilbudspriser i begynnelsen for å selge og introdusere merket på det norske markedet, og etterhvert som vi ble kjent kunne vi sette prisene opp til normalt igjen.

      Billebro har ikke holdt på slik veldig lenge såvidt jeg har sett, så JEG tror det er av andre grunner enn å gi villedende markedsføring som leder til flere salg hvis det egentlig er fullprisen dem selger det for.

      Jeg har aldri hørt på maken til lyd for penga, spiller ufattelig dypt og er utrolig robuste. Knuste 3 glass i dag når jeg skulle gi en prøvelytt til noen bekjente. 10 sekunder var nok til å få glassene ut av skapene. Tror tuningen er på rundt 21hz omtrent. Så da teller vel prisen lite når jeg sikkert ikke hadde fått mer trykk noe annet sted for 30 000 kroner
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment

      Working...
      X