Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mobilen og vibrasjoner i låret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Hifonic View Post
    Dette er faktisk noe jeg har tenkt på lenge. Jeg merker at kroppen min reagerer på at jeg får meldinger eller at noen ringer meg. Like før jeg får melding så kjenner jeg det på en rar måte i låret der mobilen vanligvis ligger i lomma.

    I dag opplevde jeg at det "vibrerte" i låret selv om mobilen var der mens jeg var på jobb. Den lå på pc-bordet 2m unna meg på lydløs og ringte.

    Merker også at når jeg bytter mobil så slutter kroppen med denne "varslingen" til jeg har hatt mobilen en stund. Har en kompis som også sier han merker dette, men de fleste andre mener jeg innbiller meg dette. Men så mange ganger som jeg tar opp mobilen fra lomma for å se at skjermen lyser opp og meldingslyden kommer så er jeg veldig sikker på at kroppen merker strålingen..

    Noen andre som har merket dette? Eller er jeg bare skrullete på dette området også?
    Veldig interessant, du. Jeg har oppdaga at det har vibrert i låret før, og vært sikker på at jeg fikk melding eller noe - men så var det ikke noe allikevel.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #17
      GARANTERT overfølsom Vastus medialis!! eller?
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

      Comment


      • #18
        Merker det selv at det vibrerer i lomma, men ingen tekstmelding haha. er sjeldent men det skjer.
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

        Comment


        • #19
          Originally posted by titus41 View Post
          Merker det selv at det vibrerer i lomma, men ingen tekstmelding haha. er sjeldent men det skjer.
          Skjedde med meg idag, men 1-2 minutter senere fikk jeg en melding.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #20
            opplever noe lignende selv. Har hatt en sang som ringetone i rundt 4 år, og det er Metallica - Ride the Lightning. Når jeg hører høyt på musikk i bilen, så hører jeg plutselig ringetonen. Det er så ekkelt fordi for meg så er det virkelig som om jeg hører sangen... Sjekker mobilen og selvsagt så er det ingen som har ringt...
            Mvh. Damir

            Comment


            • #21
              Originally posted by Dammed View Post
              opplever noe lignende selv. Har hatt en sang som ringetone i rundt 4 år, og det er Metallica - Ride the Lightning. Når jeg hører høyt på musikk i bilen, så hører jeg plutselig ringetonen. Det er så ekkelt fordi for meg så er det virkelig som om jeg hører sangen... Sjekker mobilen og selvsagt så er det ingen som har ringt...
              Sånt opplever jeg med Sony Ericson-ringetonen, den er såpass spesiell at du kan lett høre den sammen med annen musikk - eller tro du hører den.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Originally posted by Oekern View Post
                Dere mener at dere kjenner vibrering og tar opp tlf for og sjekke en ny sms men aldri fått den ?
                Det skjer meg alt for ofte
                roger den, sliter med akkurat det samme som seg der.... Sikkert ikke helt sunt egentlig..

                Comment

                Working...
                X