Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan spiller Fence audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har RF82 , så vet åssen dem funker.
    Og jeg har hørt en del som låter bedre, men lite som kan matche dem på dynamikk og morro

    Også må du kunne like horn, det er hat/elsk på akkurat det fvirker det som.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #17
      Originally posted by neptyr View Post
      Jeg har RF82 , så vet åssen dem funker.
      Og jeg har hørt en del som låter bedre, men lite som kan matche dem på dynamikk og morro

      Også må du kunne like horn, det er hat/elsk på akkurat det fvirker det som.

      RF82 er jo en skikklig bra høytaller i for hold til prisen, syns nå jeg i alle fall! hadde jeg hatt plass i hybelen, ville jeg valgt dem men har man et lite rom så tror jeg RB81 holder lenge..
      jeg skal prøve Music angel xd800 mkIII mest sansynlig, da jeg ikke gidder og bruke 10-15k for og prøve rør, liker jeg det ikke er det mange penger ut av vinduet... må kjøpe ny sub da, da min pb12 replika ikke har høyfilter >_<... tenkte jeg skulle bygge om til SB12, men liten vits i da nesten ingen rør forsterker har pre out >_<

      Comment


      • #18
        Originally posted by duality View Post
        må kjøpe ny sub da, da min pb12 replika ikke har høyfilter >_<... tenkte jeg skulle bygge om til SB12, men liten vits i da nesten ingen rør forsterker har pre out >_<
        Klipsch diskusjonen skal jeg ikke begi meg utpå, men det andre du sier her.
        En rimelig behringer eq greie har filter, koster ikke allhverden.
        Preout fra rørgreia fikser du selv, du trenger 4 motstander. Og det har du vel råd til
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #19
          men høyfilteringang, eller hva det heter, så man kan ta signal fra høytaller kabler.. så slipper man pre out problemet.. ergo, kjøpe en fin musikalsk sub med høyfilteringang

          Comment


          • #20
            Originally posted by Legatia View Post
            Klipsch diskusjonen skal jeg ikke begi meg utpå, men det andre du sier her.
            En rimelig behringer eq greie har filter, koster ikke allhverden.
            Preout fra rørgreia fikser du selv, du trenger 4 motstander. Og det har du vel råd til
            Nå vet jeg ikke så mye om Behringer, men har brukt en del Behringer PA-utstyr, og det blir litt budsjettvalg mener vi. Jeg er ikke fornøyd med PA fra Behringer hvertfall. Etter et par måneder begynner faderene å lage støy og skjærelyder i høyttalerne når du flytter på dem osv.

            Men som sagt kan lite generelt om Behringer, driver dem med HiFi?
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #21
              De driver vel ikke med hifi per definisjon, men DcX2496 har blitt brukt ganske mye til hifi, bl.a. til digital subkorreksjon. I forhold til hvor mye boksen kan gjøre er den latterlig billig.

              Last edited by epifant; 29-04-2009, 12:59.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                Nå vet jeg ikke så mye om Behringer, men har brukt en del Behringer PA-utstyr, og det blir litt budsjettvalg mener vi. Jeg er ikke fornøyd med PA fra Behringer hvertfall. Etter et par måneder begynner faderene å lage støy og skjærelyder i høyttalerne når du flytter på dem osv.

                Men som sagt kan lite generelt om Behringer, driver dem med HiFi?
                behringer har en bra eq, eq2496 eller hva den heter... men er enig om att behringer ikke alltid bruker kvalitet utstyr i forsterkerne sine:P

                Comment


                • #23
                  der var epifant føre meg gett

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                    Nå vet jeg ikke så mye om Behringer, men har brukt en del Behringer PA-utstyr, og det blir litt budsjettvalg mener vi. Jeg er ikke fornøyd med PA fra Behringer hvertfall. Etter et par måneder begynner faderene å lage støy og skjærelyder i høyttalerne når du flytter på dem osv.

                    Men som sagt kan lite generelt om Behringer, driver dem med HiFi?
                    Et enkelt delefilter innbygd i en subforsterker er neppe av særlig bedre kvalitet enn de i eq'ene til behringer. Men high end er det jo ikke akkurat nei, til tross for at jeg aldri har hatt problemer med min boks.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • #25
                      Finnes til og med en 12V strømforsyning fra Envision Electronics som skal være meget bra

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Oekern View Post
                        Match de opp mot et par Dali Concept 10 da, så skal du får se hvordan 2 voksne 10"´ere virkerlig er.
                        Hadde du hørt de så skal jeg love deg at du hadde endra mening..
                        Har en kompis med surround anlegg fra Dali som han kjøpte hos hifi klubben ellerno i fjor for rundt 15 lapper(forsterker og cd-spiller inkl), mener det var concept 6(kan ha vært ikon 5 også, vet han fikk skrella av noen tusenlapper pga pakketilbud).. De spiller vanittig bra, og kan naturligvis ikke sammelignet med mine da de kostet meg 3000kr(usikker på om jeg betalte 3k svenske eller norske) for 7-8(!) år siden, og da var det inkl. en forsterker og cd-spiller! Har hørt "partyhøyttalerne" med 2x10" i hver osv, og lyden på de kan ikke sammenlignes med de jeg har.. Mine er mer "hifi rettet", og jeg tror ikke man finner bedre mtp prisen! Når jeg ser på film så har jeg klar diskant og bassen gjør sånn at det klirrer i baren, jeg er ihvertfall fornøyd! Er kresen på lyd, så hadde de vært søppel så hadde jeg solgt de til grisepris på finn.no for lenge siden!
                        Last edited by thomzi; 02-05-2009, 21:41.
                        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                        Comment


                        • #27
                          Tilbake til topic. Fence Audio subbene spiller helt kurant. Men 6.5 coaxsettene er forferdelige, og høres verre ut enn OEM Golf 3 sprengte høyttalere..
                          98' Audi A4
                          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                          Comment


                          • #28
                            For min del kan det spille så bra det bare vil, men den totale mangelen på etikk og ansvarsfølelse gjør at ikke Fence får så mye som en femmer av meg.

                            Comment

                            Working...
                            X