Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan spiller Fence audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan spiller Fence audio

    Litt off topic, men hvordan spiller det derre Fence Audio egentlig?

  • #2
    Originally posted by Cerwin_ View Post
    Litt off topic, men hvordan spiller det derre Fence Audio egentlig?
    Helt greit faktisk, men trenger litt store rom for å få fram skikkelig med bass!

    Kan også sende meg mld eller ringe meg på 41758922!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Cerwin_ View Post
      Litt off topic, men hvordan spiller det derre Fence Audio egentlig?
      Spiller bra om du er vant til en sliten klokkeradio, mens lydopplevelsen vil nok mildt sagt bli skuffende om du har dine lyd-referanser fra Martin Logan, dynaBel Euphoria o.l...
      Terje Lie
      99 53 66 00
      terje_lie@yahoo.no

      Comment


      • #4
        Tenk Proson, Genexxa, Dantax, QLN osv, så er du vel der.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Å trekke inn Proson blir også veldig feil da jeg har et par med proson gulvhøyttalere kjøpt på grensa etter min konfirmasjon for vel 7-8 år siden som spiller fantastisk bra! Reality 62 tror jeg de heter, kosta meg 3000kr inkl. forsterker og cd-spiller! Mitt beste kjøp noen sinne, den svarte mahognyen er like strøken den dag i dag ;D hehe..
          Last edited by thomzi; 22-04-2009, 23:51.
          Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

          Comment


          • #6
            ... Jeg har hatt en del Proson jeg og, samt vært borti en haug fra QNL.
            Og det låter ikke bra, det er helt ok, men det er samma kinaoppgulpet som alt det andre.

            Mye lyd til lite penger.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Da må Proson ha vært av bedre kvalitet for mange år siden, fordi de høyttalerne jeg har spiller faktisk veldig bra! Nå er jeg ikke noe "lyd-ekspert", men har vært borti en del og hørt mye forskjellig.. Er kun 2stk 6,5" basselementer i høyttalerene, men låter som 2 voksne 10"ere og diskanten har jeg ingen ting å utsette på.. Hadde du hørt de så skal jeg love deg du hadde endra mening!

              Når sant skal sies så har jeg vært borti ei proson kasse med 2stk 10" til bil som låt værre en subben til pc-høyttalerne mine!
              Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

              Comment


              • #8
                Jeg hadde Reality 66 MK2 eller noe, special edition.
                Jeg vet åssen dem spiller.

                Og det er mye lyd for penga, men imponerende er det ikke akkurat..
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #9
                  Proson spiller meget bra i noen serier. Dem har fått best i test i blandt annet "lyd og bilde" og diverse andre magasiner.

                  http://alatest.no/anmeldelser/hoytal...3-32556442,35/

                  http://www.surround.no/product/42905...Black_Oak.html

                  Men selvsagt har Proson flere serier med partyhøyttalere og budsjett stuehøyttalere som låter dårlig for "oss" men bra for han som vil ha litt bedre lyd enn de innebygde tvhøyttalerne gjengir
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by thomzi View Post
                    Er kun 2stk 6,5" basselementer i høyttalerene, men låter som 2 voksne 10"ere og diskanten har jeg ingen ting å utsette på.. Hadde du hørt de så skal jeg love deg du hadde endra mening!
                    Match de opp mot et par Dali Concept 10 da, så skal du får se hvordan 2 voksne 10"´ere virkerlig er.
                    Hadde du hørt de så skal jeg love deg at du hadde endra mening..
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #11
                      Og prisen på dem? - 12 lapper!

                      Kan jo ikke sammenligne dem mot høyttalere til f.eks. 4k.

                      Skulle jeg gått for DYRE og skikkelig SQ høyttalere til hjemmet ville jeg valgt Klipsch, ikke dali. Nå liker jeg Klipsch meget godt da
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Da håper jeg du tenker Klipschhorn eller Paladium?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                          Og prisen på dem? - 12 lapper!

                          Kan jo ikke sammenligne dem mot høyttalere til f.eks. 4k.

                          Skulle jeg gått for DYRE og skikkelig SQ høyttalere til hjemmet ville jeg valgt Klipsch, ikke dali. Nå liker jeg Klipsch meget godt da
                          Det er jo klart
                          Det var bare for og konstantere et poeng
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #14
                            Dali har også lagd det som "lækkert" for øra, men til ganske mye mer penger. Enn 808, 909 modellene f.eks.
                            Utover det så liker jeg den kommentaren at man ikke skal sammenligne DDyre høyttalere mot billige, lol
                            Mvh
                            J. Holm
                            www.b2audio.com
                            http://facebook.com/b2audio

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by neptyr View Post
                              Da håper jeg du tenker Klipschhorn eller Paladium?
                              nå kan vell RF serien være en god kandidat med riktig elektronik, f.eks en varm rør forsterker da de kan være litt lyse i toppen, syns jeg i alle fall!
                              når jeg for råd skal jeg kjøpe klipsch heresey III pluss en sub, da disse ikke går alltfor lavt på skalaen..

                              har nettopp kjøpt meg et par RB81 og det skal bli spennende og teste litt forksjellig elektronik på disse...

                              og for dere som mener att de høres ut som 2 voksne 10" og etc, det er ikke alltid masse bass som er viktig for meg blir proson alltid en party høytaller!

                              Comment

                              Working...
                              X