Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til nye Hodetelefoner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips til nye Hodetelefoner

    klarte og knekke nedre delen av bøylen på mine sennheiser hd555 Hodetelefoner,så trenger noen nye.

    men hva skal man velge?har hatt Koss Headset Pro 3aa før,grei lyd,men kvaliteten på headsettet var ikke bra.
    så blir nok ikke noe fra koss.

    hva er det beste man kan få for 500-1200kr?de må være lukkede,og de blir mest brukt til spill,og litt musikk.
    de trenger ikke mikrofon.

    har sett litt på Beyerdynamic DTX 700,800 og 900 serien
    og Sennheiser HD 280 Pro

    andre tips?
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

  • #2
    Har ikke så mye peiling på diverse headset og hvilket rykte Pioneer har der, men styr unna disse:

    De sitter så løst på hodet at det eneste nesten fu kan gjøre av aktivitet er å gå.
    Lyden er heller ikke noe å skryte av sammenlignet med Bose f.eks.

    Jeg har ikke noe godt trent øre men jeg likte disse veldig godt, testet de på elkjøp for et par dager siden:

    http://www.bose.eu/EU/en/home-entert...ones/index.jsp
    Honda Civic Ej9
    Pioneer/Hertz/Audison

    Comment


    • #3
      Beyerdynamic DT770pro 80ohms versjon om du ikke har hodetelefon-amp.

      Yeah, de er litt over budsjett, men YEAH, dem er verdt det.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Rolf er hodetelefonkongen
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by neptyr View Post
          Beyerdynamic DT770pro 80ohms versjon om du ikke har hodetelefon-amp.

          Yeah, de er litt over budsjett, men YEAH, dem er verdt det.
          så dyrt headset kommer jeg nok ikke til og kjøpe,de blir brukt 99% til spilling,og jeg tror ikke jeg blir noe bedre spiller med det headsettet der

          noe rundt 1000 lappen holder nok lenge for meg
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            Beyerdynamic DT770pro 80ohms versjon om du ikke har hodetelefon-amp.

            Yeah, de er litt over budsjett, men YEAH, dem er verdt det.
            Indeed. Kremfornøyd med mine også. Bør kunne plukkes opp brukt innenfor budsjettet ditt, jeg betalte vel 1495,- for mine kliss nye... Du vil ikke angre.

            Comment


            • #7
              får gå litt i tenkeboksen i disse finanstidene
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #8
                Helt enig med DT770 80ohm
                Ellers.. Sennheiser HD280 er billigere og dårligere, sitter dårligere på hodet, men har bedre lyddemping.
                Om du skal ha noe "billig" så syntes jeg Steelseries Steelsound 5H var veldig behagelig å bruke, og gav fin og lett lyd for prisen (rundt 700).

                Men du kommer aldri til å angre om du velger DT770en
                98' Audi A4
                Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                Comment


                • #9
                  Har hatt mine i 5år elns nå, de er som nye, null problemer med kabelen, pluggen er som ny, beste kjøpet ever mtp på lyd.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    bøylen er vel av metall på dt770?det teller endel,ettersom jeg nå har knekt bøylen på både koss og sennheiserne,og de var laget av plast,prøvde og lime dem,men løsnet igjen med engang
                    volvo s60
                    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                    Member of VW Audi Club Norwegen

                    Comment


                    • #11
                      Tritton True AXPro 5.1 Gaming Headphones TRI-GA611



                      det er et headsett jeg vil teste ut

                      AX Pro Headset:
                      - Center speaker
                      - Front speaker
                      - Rear speaker
                      - Subwoofer speaker
                      - Inline controller for front, center, rear, subwoofer and voicechat volume control

                      husker ikke pris.. (med frakt) men sjekk her
                      http://www.provantage.com/tritton-te...1~7TRTN02K.htm
                      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                      Mvh
                      Rune Kvaal

                      Comment


                      • #12
                        Æsj.

                        Sånn gamingultraduperSUPERSURROUND3D MED AKTIVE FORCE FEEDBACK RETT I PUNGEN! har jeg så sinnsvakt lite til overs for.

                        Sikkert noen av dem som funker OK, men jeg tror ennå man har MYE mer til over for å handle ett skikkelig par med cans.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Tror ikke du greier å knekke en Dt770, men det er jo ikke et headsett for deg i skibakken/bussen/dusjen/rafting/motorcross, det er for hjemmebruk. Bare hold den unna stolhjulene på nerderommet, så går det bra

                          Jeg hater også alle de selskapene som fråtser i gamingsultne 16åringers penger. Har prøvd headsett med surroundlyd før, det er bare gimmick
                          Ingenting slår et bra stereoheadsett, det er forresten det proffene bruker uansett
                          98' Audi A4
                          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by phoenix gold View Post
                            bøylen er vel av metall på dt770?det teller endel,ettersom jeg nå har knekt bøylen på både koss og sennheiserne,og de var laget av plast,prøvde og lime dem,men løsnet igjen med engang
                            Den er av metall ja, jeg har hatt med mine 2år på TG, ørten ganger til min far når jeg er der, de har vært på jobb, rundt forbi og her og der.
                            Null indikasjon på at noe som helst henger dårlig, like solide nå som når de var nye.

                            Eneste er at jeg måtte patche putene litt, de kan finne på å knirke, men litt silkonspray eller lignende fikser det.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #15
                              de kommer nok kun til og være i nærheten av dataen,og blir brukt til og spille litt musikk,og trackmania

                              og jeg skal ikke ha sånne gamingheadset,første settet jeg kjøpte var det koss settet,så ble det sennheiser,nå blir det Beyerdynamic sitt sett,så hva neste blir,det tørr jeg ikke og tenke på nå
                              volvo s60
                              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                              Member of VW Audi Club Norwegen

                              Comment

                              Working...
                              X