Announcement

Collapse
No announcement yet.

stor stereo amp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de var sikkert grei lyd på det rommet der ja! hehe. er ikke noen som skl selge noe i den duren da som låter HØYT. viss jeg skulle kjøpt meg den cv forsterkeren på 2.6kw. må jeg da ha en egen equalizer? er det noe stress å koble dette opp?
    takker for svar

    Comment


    • #17
      Originally posted by esp1s View Post
      de var sikkert grei lyd på det rommet der ja! hehe. er ikke noen som skl selge noe i den duren da som låter HØYT. viss jeg skulle kjøpt meg den cv forsterkeren på 2.6kw. må jeg da ha en egen equalizer? er det noe stress å koble dette opp?
      takker for svar
      Veit ikkje om du må ha EQ, men eg bruker det på mitt hjemmekino system, å det er ikkje noko stress
      Min er litt gammel da, av type Sherwood, men den duger den, bare 2 RCA inn, og 2 RCA ut, verre er det ikkje å få stilt det inn riktig er vel den verste delen
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #18
        Originally posted by Oekern View Post
        Hehe, jammen da er det jo greit. For mitt øye så det veldig hjemmelaga ut.
        Jeg syntes ikke kassene til 215 høytalerene er så dårlige. Bra stiva opp og fin dempefunksjon i selve kassa.
        Jeg ble sjokkert over hvor ræva kassene på 215 er. Men alle har vel ikke like store krav
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #19
          Hva er det dere syns er så dårlig med dem da ?
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #20
            noen som har noen gromme fornt speakers å selge da (tårn) er intr i det meste bare ikke no billig dritt

            Comment


            • #21
              Originally posted by Oekern View Post
              Hva er det dere syns er så dårlig med dem da ?
              Banketesten;

              bank ( ( ((( Bank ))) ) )
              kassa er ikke død i hele tatt, rekner med bassen har stramma seg opp skikkelig om man har hatt enda ett lag me 22 mm MDF utapå kassene igen.. samt mer kontant å faktisk litt kontrolert..
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • #22
                Om kassa har en resonans på 400hz så har det lite å si på bassresponsen.
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Om kassa har en resonans på 400hz så har det lite å si på bassresponsen.
                  Om kassa ikke er død nok og ikke godt nok avstivet, så vil jo denne flekse og være med å lage lyd.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Oekern View Post
                    Hva er det dere syns er så dårlig med dem da ?
                    Som det er blitt sagt så er de altfor spinkle til to 15" elementer. Høres jo ut som pappesker når man banker på de..
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #25
                      vist noen av dere klare iheletat høre ein klakkelyd eller ka nå dere sier fra 2 stk slike høytalere på et rimeligt høyt volum så begyner eg å lure kas øyre dere har,om noe av dere har laget feks 2 slike kasser bare doble plater eller ka dere påstår dette må ha siden det er sånne 15"*2 i kvar kasse, disse elementene veier omtrent like mye som ein pakke mel pr stk eg har sprengt 6 slike elementer på 2,6kw forsterker +++3 delefiltre (kjekt med hifiklubb garanti) dette måtte di vel ha pgav det er noen dritthøytalere som er masseprodusert i kina ein plass
                      cw er bare party høytalere i mine øyne ,har jo et par kamerater her som hevder at di spiller like fint som b&w sine høytalere å ikje minst klipch sitt sortimang
                      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                      Comment


                      • #26
                        En CV bass koster visstnok ca 9,- å kjøpe inn fra fabrikk om du handler nok av dem.

                        15" elementet som står i den nye 2x15" saken.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment

                        Working...
                        X