Announcement

Collapse
No announcement yet.

Natterangler ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by LLH View Post
    Samme i hamar også.. Luringene trudde det skulle bli mindre taxi kø og mindre bråk.. ehmm..

    fail...


    (Hva skjer med at m`ene står inntill hverandre når jeg skriver a? haha, I hamar står a inni m gjelder vist flere bokstaver ser jeg.. )
    haha, folk skal vel like mye hjem, og det er større sjangs for at alle blir til ett istedet for at alle blir til 3 feks, så taxikøer blir det nok like mye av.. Bråk vil det bli like mye av, om ikke mer. Folk vil bli like fulle. De begynner bare før. Ingen endrer seg selv om klokkeslettene gjør det

    Comment


    • #62
      Tror nok du har rett, selv om ønsket effekt av dette mest sansynelig er det at (i hvertfall vanlig i Oslo) man går ut på byen etter vors i 00.00-00.30 tiden.. Da burde ikke folk være så alt for fulle når utestedene stenger en snau time etter at de gikk fra vors.....
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #63
        Originally posted by thomasekeli View Post
        Tror nok du har rett, selv om ønsket effekt av dette mest sansynelig er det at (i hvertfall vanlig i Oslo) man går ut på byen etter vors i 00.00-00.30 tiden.. Da burde ikke folk være så alt for fulle når utestedene stenger en snau time etter at de gikk fra vors.....
        Folk drikker mer pga de stenger så tidlig, og når begynte nordmenn å drikke litt på vors?
        Kanakas på vors, også maintaine det på byen...
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #64
          Gudd point Rolf.

          Her har jeg funnet frem til en som kjenner det hardbarka utelivet i Oslo, kanskje best av alle (i alle fall høyt rangert på topp 10).

          http://www.nattogdag.no/blog/overland/fem-pa-tre

          Dere kan jo lese og se på hans argumenter. Jeg mener han har noen. Men selv om han skriver svært bra, kan jeg ikke bare si meg enig i alt - sånn uten videre. Men at mannen har noen tanker som er interessante - udiskutabelt.

          God jul!
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #65
            Han har mer forstått det ja!

            Det er norsk kultur å skal være stupfull når utestedet stenger.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #66
              Har jobba mer enn en kveld i bar og da ser man det samme hver gang om man stenger serveringa halv 3 eller halv 2, siste kvarteret før stenging så blir folk nærmest paniske og bestiller så mye de kan av hva som helst...
              har ofte hørt "hvor mye drikke/sprit får jeg for dette?" og får en neve full av penger...
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #67
                Originally posted by Crazytaxi View Post
                Har jobba mer enn en kveld i bar og da ser man det samme hver gang om man stenger serveringa halv 3 eller halv 2, siste kvarteret før stenging så blir folk nærmest paniske og bestiller så mye de kan av hva som helst...
                har ofte hørt "hvor mye drikke/sprit får jeg for dette?" og får en neve full av penger...
                haha

                Standard det, siste runde med øl blir 2 minst, istedet for 1.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #68
                  jeg og en kompis døgna for å fikle med stereo å så kjeda vi oss så på slutten så vi laga en film

                  ørliten sladdefilm
                  -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                  -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                  -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                  -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Disturbd View Post
                    jeg og en kompis døgna for å fikle med stereo å så kjeda vi oss så på slutten så vi laga en film

                    ørliten sladdefilm


                    hehe ønsker meg snø til helga

                    Comment


                    • #70
                      gaffateip mobilen fast i speilet funka greit det
                      -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                      -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                      -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                      -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                      Comment


                      • #71
                        Hm.. Slutt på matservering kl. 01.00..?

                        I så fall er det nok noen som kaster bort pengene sine her....

                        http://www.kreativtforum.no/?ID=Case...6-71ef8fcd07a6
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #72
                          På tide å riste liv i natteranglertråden igjen! Har vakt til 07:15 og sitter her og dingler med beina... Har heldigvis The Italian Job og TRON liggende i sekken, er greit å ha noen klassikere å fordrive tiden med.

                          Comment


                          • #73
                            Nyeste Italian Job du har?
                            Eneste filmen utav Italian Job filmene som er seende.

                            Sitter per nå ganske så "uedru".
                            Men ellers så er det jobb. 4-01 annen hver uke. Og da blir man sittende med forumet til i 3-4 tiden når man kommer hjem :P
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • #74
                              Det er nok originalen fra -69 jeg har, men kjenner jeg meg selv rett kjøper jeg nok nyinnspillingen også etterhvert

                              4 timer igjen til ansiktet treffer puta... aah...

                              Comment

                              Working...
                              X