Announcement

Collapse
No announcement yet.

Natterangler ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    tsk.

    Joakim må vel fort vekk kjøre i 20-25 minutter...
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #47
      Originally posted by Erik André View Post
      tsk.

      Joakim må vel fort vekk kjøre i 20-25 minutter...
      Hørtes ikke sånn ut
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #48
        Café Zara har vel matservering til 04.00 hele uka... Men de ligger jo i Oslo sentrum, da.. Men eneste jeg kom på

        EDIT: Poenget var ikke bare åpningstiden.. Men i tillegg at de har masse god mat til en billig penge!
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #49
          Originally posted by thomasekeli View Post
          Café Zara har vel matservering til 04.00 hele uka... Men de ligger jo i Oslo sentrum, da.. Men eneste jeg kom på

          EDIT: Poenget var ikke bare åpningstiden.. Men i tillegg at de har masse god mat til en billig penge!
          OBS. Fra 010109 har ingen i Oslo lov å servere så godt som en kaffe-kopp mellom 01.00 og 06.00. Det gjelder så vidt jeg vet også bensin-stasjoner. Der gikk lunsj-pausa, og jeg sender en stor takk til overformynderene i Oslo kommune. %"#%&"%&/&¤#"/& kødder.


          Snappys burde ha døgnåpent, og Drammen er jo ikke mer en et friskt kvarter unna...
          Mathias.... Soundman is alive
          Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
          Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

          Comment


          • #50
            Lol, friskt kvarter..? Det var svært så friskt..?

            Men.. serriøst..? Stanser de all servering fra klokken 01.00?? Det har jeg ikke fått med meg..! Glad jeg ikke bor i den drittbyen! Vel, det var praktisk med Zara så lenge det varte...
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #51
              Snappys skulle hatt døgnåpent, spørru meg!! Statoil-burger er ingen højdare akkurat...
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #52
                Urgh

                Føler meg som en nattrangler nå, opp 5:20 for å gå på jobb _suger_
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #53
                  Nå ble jeg litt skremt, mener dere at det ikke er mulig å få alkohol etter kl 0100?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Brian View Post
                    Nå ble jeg litt skremt, mener dere at det ikke er mulig å få alkohol etter kl 0100?
                    Stemmer vel ganske greit det og..
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #55
                      Woohoo! Kanskje det blir litt hyggeligere å gå rundt i Oslo etter hvert da.. Hadde jo ikke akkurat gjort noe.....
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by thomasekeli View Post
                        Woohoo! Kanskje det blir litt hyggeligere å gå rundt i Oslo etter hvert da.. Hadde jo ikke akkurat gjort noe.....
                        Hahahahahah

                        Så åssen det gikk i kr.sand, mer vold nå enn på evig lenge.

                        Alle kommer jo stupfulle ut på samma tid == mye morro..
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #57
                          Hmz. Kanskje et godt poeng, Rolf..

                          Jeg for min del synes det er en evig uting at dagens trend er å dra på byen i 00.00-00.30 tiden..

                          Vet nå ikke helt hva som blir forskjellen på å rangle ut på byen i 22.00-tiden stupfulle, i steden for å være enda mer full og møte opp i slagsmål halv ett om natten..

                          Uansett er ikke problemet når utestedene slutter å servere, eller når de stenger.. En ting er drikkevanene hos nordmenn, kombinert med at noen absolutt må slåss og lage kvalm.. Har hørt litt på purk-radio'n i førjulstida, og alle som blir anholdt ifm slåssing/bråk har jo nark-saker på seg.. Kanskje ting hadde vært bedre hvis staten satte folk i buret i stede for å la dem vandre gatelangs og finne på trøbbel.. What evver..
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #58
                            Problemet er ikke når folk kommer på byen, det er når dem blir tvunget ut, eller slutter å få servering.

                            Folk kommer ut stupfulle, lett irriterte fordi dem ikke får mer drikke, vil ha mat men det er køer lange som uvær, sniking i køer, store taxikøer blablablabla.

                            You get my point.

                            Tror det hadde vært bedre å bare la folk ha oppe til kl 5 på natta og la folk gå hjem etterhvert som de dabba naturlig.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #59
                              Ja, jeg er i utgangspunktet enig med deg, og ser hva du mener.

                              Problemet i dagens natteliv er at når klokken er 05.00 så er ikke folk klare til å dra hjem, av naturlige årsaker.. Så enten utestedene stenger 01.00 eller 05.00, så blir folk tvunget ut.. Den eneste løsningen på dette slik det er i dag er vel faktisk å ha døgnåpne utesteder.. hehe
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by neptyr View Post
                                Hahahahahah

                                Så åssen det gikk i kr.sand, mer vold nå enn på evig lenge.

                                Alle kommer jo stupfulle ut på samma tid == mye morro..
                                Samme i hamar også.. Luringene trudde det skulle bli mindre taxi kø og mindre bråk.. ehmm..

                                fail...
                                Last edited by LLH; 06-01-2009, 19:45.
                                sound.vision.soul

                                Type R

                                Comment

                                Working...
                                X