Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vibrasjon i iPhone - skadelig over tid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibrasjon i iPhone - skadelig over tid?

    Broren til dama påsto at vibrasjon i iPhone 3 og 4 vil skade telefonen og/eller batteriet over tid. Dama har skrudd av all vibrerende varsling pga dette. Men kan dette stemme, eller er det bare pølsevev? Synspunkter? (vennligst skriv hvorfor/hvorfor ikke, eller annen form for begrunnelse...)
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

  • #2
    Har aldri hatt, eller hørt om at dette kan vere skadelig for telefonen nei Og eg er på min fjerde iPhone nå

    Skjønner egentlig ikkje kva som kan bli ødelagt heller?

    Comment


    • #3
      Det eneste som blir "ødelagt" er vel heller selve knappen..
      Min er helt humbugg værtfall..
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #4
        Har hatt min 3GS siden den kom og aldri hatt en eneste feil på den. Vibrajon har alltid stått på.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Oekern View Post
          Det eneste som blir "ødelagt" er vel heller selve knappen..
          Min er helt humbugg værtfall..
          Dette koster 500,- og ordne om du finner riktig reperatør.

          Comment


          • #6
            Hvilken knapp snakker du om Magnus? Mener du lydløs-skyveknappen?
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              Iphone 4 tåler ikke minus grader en gang, så ville ikke forundret meg.

              Men hvis produsent har laget en vibrasjons mulighet, så skal telefonen tåle dette.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Skjer det at noe går istykker pga. vibreringsfunksjonen, så er det rett på en garantisak isåfall
                |HonkyTonky
                |Pioneer||Rockford-Fosgate
                |Rockford-Wall in Progress

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dammed View Post
                  Iphone 4 tåler ikke minus grader en gang, så ville ikke forundret meg.

                  Men hvis produsent har laget en vibrasjons mulighet, så skal telefonen tåle dette.
                  Hæ?? Har nå brukt min iPhone 4 i hele vinter på snøscooter turer opp til -30 og har vert kald som en is klomp, utenom og ha litt dårlig følsomhet på skjermen i de kuldegradene så har nå den funke topp.

                  Comment


                  • #10
                    søk litt rundt, vært mye i media om Iphone 4 skjermer som har sprukket pga av kulde. Og jeg mener at det står i en av artiklene at i brukermanualen til mobilen så står det at den skal brukes fra 0C-35C elns. Altså ikke under null.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #11
                      Ytterskjermen eller den innvendig? Har som sagt ikkje opplevd det selv, har du?

                      Comment


                      • #12
                        Har ikke jeg opplevd. Men jeg unngår å bruke den under 0 grader, det står jo faktisk i brukermanualen. Stemmer det Dammed, er vel 0-35 grader det står.
                        Uansett, jeg gidder ikke bekymre meg over dette med vibrasjonsvarslingene ass - de står PÅ!
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #13
                          litt of topic, men det er helt rått at en av de dyreste mobilene i 2010 (den ble lansert da) tåler mindre enn en vanlig i 1995. Nokia 3210 tålte alt, og jeg har den ennå som en reserve telefon.
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • #14
                            Nå er vel iPhone en av de mest holdbare telefonene på markedet..
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #15
                              Son bortsett fra at alle blir knust? men elektronisk messig så er jeg med på tanken jonas
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment

                              Working...
                              X