Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stygge biler.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Miniboom View Post

    Denne er den tristeste Ferrarien som er laget...
    ..Fortsatt grisefin!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #32
      Greit nok at lagondaen har "sjel" men når man kombinerer det værste fra engelsk og amerikansk design og lager hopkok av det, så blir det baaaare helt feil!
      Aston kan jo hvis de vil..
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #33
        Originally posted by Miniboom View Post
        Mye rart her, men lite virkelig stygt. Sent 90-talls Corolla er faen så stygt da, som Hifonic sier...

        Mitt bidrag er den evigstygge Ssanyong Rodius, Skal mye til for å slå en sånn design-fadese. At noen faktisk betaler for å kjøre rundt i noe slikt er for meg 100% uforståelig. Vil ikke bli sett ved siden av en slik engang, og jeg ække prippen!







        Edit: Hvorfor ble innlegget mitt redigert av admin? :P
        Jeg har ikke gjort noe.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #34
          Originally posted by Miniboom View Post
          [IMG]


          Faktisk en Mitsubishi
          Faktisk en Mitsuoka, som ikke har noe med Mitsubishi å gjøre Denne er basert på Honda NSX, men med Toyota-motor (i produksjonsmodellen)

          Synes ikke at Nissan Micra Bolero som var en spesialutgave i "retrostil" solgt i Japan, er noe høydepunkt innen bildesign.



          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • #35
            ssangyong rodius


            Mvh. Damir

            Comment


            • #36
              Og til alle dere som kjører peugeot, stakkar jævler, er holdbart men tristere en oldemor

              Comment


              • #37
                Peugeot 205 Multi er passe stygg i mine øyne:





                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #38
                  veldig stygg, peugeot er som alt annet fransk. skjelløst og verdig dynga! ush etter å ha stått nesten 2 år under slike biler så stusser jeg på å ta mitt eget liv.... Ølberg du har en stygg bil, men fet stereo, det var alt jeg ville skrive

                  Comment


                  • #39
                    helt ærlig så er 406 en kul bil. Det er faktisk pene linjer på den, og 205 gti har en del sjarm.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #40
                      http://www.motorcarhome.com/2010/12/...-recor-holder/

                      Bilen jeg håpet ingen skulle kjøpe

                      Og alt som har med elbil å gjøre....

                      Samt alle japanske og koreanske biler, ehm, bokser med hjul, stygge og sjelløse, er akurat like interessange som ei vaskemaskin. Så om du kjører japansk bil, du er ikke bilinterisert
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

                      Comment


                      • #41


                        Hyundai Sonata..!
                        Hadde en slik som førstebil, fyy hvor stygg, og bare problemer med den..

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Dammed View Post
                          helt ærlig så er 406 en kul bil. Det er faktisk pene linjer på den, og 205 gti har en del sjarm.
                          205 GTI har sjarm og er en morsom bil, hvis elektronikken fungerer
                          Kjørt en slik en gang.. holdt med ~15 meter, holdt på å pisse på meg. Moro med bremser som ikke fungerer og man nærmer seg en skrent/stup.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by ugn View Post
                            205 GTI har sjarm og er en morsom bil, hvis elektronikken fungerer
                            Kjørt en slik en gang.. holdt med ~15 meter, holdt på å pisse på meg. Moro med bremser som ikke fungerer og man nærmer seg en skrent/stup.
                            Hadde slik en 205 GTI som førstebil. Fantastisk morsom bil. Savn.
                            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by evensvee View Post
                              Så om du kjører japansk bil, du er ikke bilinterisert


                              Så du mener en som kjører, f.eks. en Opel Omega har mer interesse for bil enn en som kjører rundt i en Nissan Skyline 1964mod, eller en Toyota Supra, eller Mazda MX5 etc etc etc

                              Hvis en type bil er sjelløs så er det nok heller VAG enn japsebiler.
                              Mvh. Damir

                              Comment


                              • #45
                                BMW-eiere ass............


                                Mvh
                                Dag Johansen
                                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                                Comment

                                Working...
                                X