Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stygge biler.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stygge biler.

    Ble inspirert av prosjekt tråden til Pål, hvor Haakon O og Miniboom poster mindre pene Nissan'er.
    Tenkte vi heller kunne ha en egen tråd for slikt.

    Kan begynne med en Nissan Cube.


    Så en Toyota Vellfire


    BMW M1 (både hyllesten og orginalen fra 70-tallet var ikke akkurat en looker)


    Reliant Robin


    Par jeg kom på i nattens mørke.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

  • #2
    Alle de bilene der er 100x kulere enn omtrent hva som helst forglemmelig hvermansenbil som 90% av befolkningen kjører rundt i til vanlig.

    Her snakker vi stygg bil, totalt blottet for alt som heter sjarm og stil. Hadde man dekket til emblemene hadde det vert rent pilkast for alle uten spesiell bilinteresse å se hvilket merke det engang er.

    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Originally posted by GENEXXA View Post

      Den var jo skamfet! Greit, fjern de felga.. men bilen var jo dritkul ;D
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        Errr BMW M1 stygg? Går du på noen syke halusinere piller eller no? Den bilen er skamfet uansett hvor mye du vrir og vender på det.

        Skal du ha et bilde av en stygg bil så bla opp prosjektråden min, Golf 3 med køstum rustflekker og kantkjørte aluminiumsfelger. blir ikke bedre enn det ;D
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Trodde først M1 var lagt til ved en feil, men så ser jeg jo at det faktisk står M1 skrevet i teksten. M1 er jo en helt rå bil!

          Selv om jeg liker Fiat, så må jeg også innrømme at denne ikke er særlig pen:

          Den er så stygg at den blir kul rett og slett

          Ellers kunne man jo listet opp utrolig mange biler her, er mye stygt på de norske veiene
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            denne var da rett å slett stygg



            Aston Martin Lagonda
            VW Golf 4
            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
            Simen Sormbråten

            Comment


            • #7
              Jeg er klar over at dette er en smakssak, men jeg synes gamle volvoer er noe av det tristeste som går på norske veier.

              Bmw e34 520:
              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

              Comment


              • #8
                synes 240n blir fin vedsiden av en volvo 480




                må ikke glemme at det finnes en cab versjon av 480n å

                Last edited by simso; 14-04-2011, 10:49.
                VW Golf 4
                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                Simen Sormbråten

                Comment


                • #9


                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by simso View Post
                    denne var da rett å slett stygg



                    Aston Martin Lagonda
                    Aston Martin Lagonda har sjel. Skulle gjerne tøffa rundt i en slik jeg.
                    Riktignok lekrere som sedan.

                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • #11
                      Denne er ikke av den nydelige sorten akkurat...
                      Attached Files
                      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                      Comment


                      • #12
                        Enda et par biler hvor designer har vært i skikkelig narkorus.

                        Toyota Camry STV


                        Suzuki Wagon R


                        Suzuki Alto


                        Citroen CX 2500 GTI Familiale


                        Honda Element


                        Ford Alton


                        BMW X6
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by GENEXXA View Post
                          Ford Alton
                          Damn.. Ser ut som en opphora SWAT-soccermom-bil. Sjekk hjulbene bak a. Jesus.

                          Originally posted by GENEXXA View Post
                          BMW X6
                          Uenig. Ser absolutt ikke stygg ut i mine øyne.. er ingen BMW-kjenner, men den så helt kurrant ut på det bildet i hvertfall.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #14
                            Syns den swat soccermombilen så ut som et meget kult eksemplar til bruk til showbil. tenk deg clamshell kasse med ca 8-12 18"ere og 20 gz neo 8"ere. hmmm. mye ligger en slik på må en tro?
                            Tor Martin Ølberg
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #15
                              Smaken er som baken, men å insinuere at Robert Opron ikke var helt i denne verden når han pennet Citroen CX er i beste fall... uheldig Smak er individuelt og uten fasit, men CX har så definitivt svært mange udiskutable designkvaliteter. I likhet med nesten alle facelifter er Serie 1 langt mer vellykket enn Serie 2, karosseriet kommer langt bedre til sin rett med de tynne kromstøtfangerne på Serie 1.



                              ...og interiøret er så speisa nok til å fremkalle gåsehud.



                              Jeg har sikla på en CX i ganske lang tid nå. Aller helst en Serie 1 Prestige, men det er nok lurt å handle en mer "vanlig" og mindre strøken CX først for å bli litt kjent med teknikken.

                              Mitt bidrag til tråden: Nissan Juke



                              Som en fun fact kan jeg nevne at Pontiac Aztek som kalosturbo viste bilde av er et av de beste eksemplene i tråden; GMs designere var på den tiden fratatt så godt som all innflytelse, og det eneste de fikk anledning til (under stort tidspress) på Azteken var å gjøre det beste de kunne ut av en konstruksjon som ingeniørene allerede hadde konstruert ferdig. I motsetning til f.eks. det som av svært mange regnes som tidenes vakreste bil; Citroën DS (også et Opron-design) hvor man begynte med å formgi karrosseriet, og deretter tilpasset resten av komponentene slik at de passet*.

                              *fritt etter hukommelsen fra en artikkel i en GM-spesial av Interior Motives.
                              Last edited by epifant; 15-04-2011, 00:12.

                              Comment

                              Working...
                              X