Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD-mappe som passer i hanskerommet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Erik André View Post
    Driver ikke du å selger en iPod? skulle vel gå ann å å koble den opp mot spilleren din så har du timevis med musikk uten å ta i en eneste cd.

    Nei det er ikke samme lydkvalitet i mp3 som i cd... MEN om du hører det når du kjører tviler jeg på så kan du ha cd når du står stille å lytter. Har selv iPod koblet til mitt anlegg, jeg ripper all musikk selv fra wav med mine egne settings i Lame dekoderen og jeg hører faktisk ikke store forskjellen på Wav fra iPod og den selvlagde mp3'en.. Men ja både wav og mp3 fra iPod låter dårligere enn cd.. Skulle vel egentlig bare mangle.
    Originally posted by neptyr View Post
    Om du kjører riktig kabel, så bypasser du alt av intern op-amp osv, da får du skikkelig godlyd ut av en ipod/iphone.

    Men da kan du ikke bruke ipod-kontroll.
    Velvel gutta, er da greit med litt avsporing i tråden min (har skjedd før ), og dette er jo tross alt "off-topic" delen...

    Ja jeg har solgt iPod'en, grunnet litt dårlig økonomi, grunnet for mye penger til egen bil og bilstereo for studenten,
    og fordi jeg måtte ha ny mobil her om dagen og da kjøpte jeg en med 8GB og "Walkman" som låt knallbra (i mine ører ).

    iPod funker greit i bil ja, har brukt den på tidligere spillere - men med Pioneer'en må jeg kjøpe noe ekstrautstyr
    som visstnok er litt dyrt (?) for å bruke iPod. Og for å være ærlig liker jeg faktisk bedre å bruke CD'er.
    Og med en CD-mappe med 50 stk. cirka så vil jeg slippe å bytte ut så ofte som før, men er jo bare kos
    å brenne ut nye CD'er i WAV og bare ha det beste i bilen til enhver tid. Folk er forskjellig, sånn er jeg.

    Har hatt litt mye opplegg i det siste, men skal innom bl.a. innom Biltema imorra så da blir det nok "årnings"!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #17
      Da er ny CD-mappe med plass til 48 CD'er kjøpt inn!
      Målte den opp, og det så ut som at det kunne gå akkurat
      eller akkurat ikke så da måtte jeg prøve den med forsegling/plast:




      Bra investering! Nå blir det kosearbeid, fylle den opp med go'plater.
      Erik Andre: Har holdt av fem plasser til CD'ene dine. Very good

      Originally posted by ugn View Post
      Noe kortere enn denne blir vanskelig å finne, da må CDene ligge over hverandre i såfall: http://www.biltema.no/no/Kontor---Te...for-CD-plater/
      Takk for tips ugn! Det ble den der.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment

      Working...
      X