Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestilling fra Madisound

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by evensvee View Post
    HVor mye kommer frakt og moms på da ca?
    moms er jo 25% av varens verdi + frakt. Frakt er uvisst før vi har samlet sammen ordren og lagt inn en forspørsel.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #17
      Sånn passelig typisk at jeg ikke får 30K før til høsten istedetfor rundt St.Hans som andre normale mennesker...

      Comment


      • #18
        Jeg ser meg nødt til å utsette dette et par uker.
        Uventede regninger og krøll med lønnsutbetaling...
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #19
          Originally posted by Legatia View Post
          Jeg ser meg nødt til å utsette dette et par uker.
          Uventede regninger og krøll med lønnsutbetaling...
          Hei!
          Jeg er kanskje intressert om et par uker, så utsettelse passer fint
          Har tenkt noen dager på et lite prosjekt så veldig tilfeldig jeg så denne..
          Om det blir interesse så blir det to av disse: http://www.madisound.com/catalog/pro...oducts_id=8769

          Comment


          • #20
            Originally posted by Legatia View Post
            Jeg ser meg nødt til å utsette dette et par uker.
            Uventede regninger og krøll med lønnsutbetaling...
            passer meg ypperlig da jeg var på veg til å skrive at jeg ikke kunne bli med alikevel. Men der åpna du muligheten på nytt for meg
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

            Comment


            • #21
              kunne kanskje vært med i bestilling , men VET dessverre ikke hva skal ha av knall go 6.5" som spiller helt KONGE.. Mange gode merker , derfor litt vanskjelig å velge...
              Kanskje noe innen Fostex , Seas , Scan-speak..

              Comment


              • #22
                Skal man bare ha noen småting så blir det vel ikke billigere via gruppekjøpet siden det må sendes videre via posten i norge i etterkant (hvis man ikke kan hente hos TS da).
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #23
                  Jeg tror man vil spare litt på og kjøpe via et gruppekjøpt.
                  Er det bare småting, går det vell i en SmartPost eske.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #24
                    Om det bare er en eller to som er interessert i å være med og ikke har tenkt å handle for mer enn noen hundrelapper, så drøyer jeg hele greia.
                    For å få litt avslag må vi handle litt, og jeg ser meg nødt til å kutte ned på mitt opprinnelige budsjett.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      Jeg tror man vil spare litt på og kjøpe via et gruppekjøpt.
                      Er det bare småting, går det vell i en SmartPost eske.
                      Mindre sjans for slippe unna toller'ne pluss ~150+- kroner ekstra til posten for videresending av sakene.
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment

                      Working...
                      X