Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestilling fra Madisound

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestilling fra Madisound

    Jeg skal bestille litt fra madisound.com nå snart. Driver å forhandler litt om rabatter.
    Noen som er interessert i å slenge seg på ordren?
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

  • #2
    Ikke umulig at jeg slenger meg på... når ca har du tenkt å bestille?
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #3
      jeg slenger meg kansjepå når er bestillingsdato?
      Last edited by HLS; 11-06-2010, 11:34.
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #4
        ja, jeg er med si ifra når du skal bestille eller kanskje finne frem det jeg skal ha snart

        skal forresten ha noen 3" elementer for å spille mellom 100-5kHz -noen anbefalinger legatia? men skal ikke være så stor magnet, har morel hybrid 4" fra før, men de går ikke nedi pga magneten for bredd. ellers noe annet moro kan jeg prøve 6x9" eller lignende til subb med lang slag lengde til OA montering hadde vært moro
        Last edited by matador; 11-06-2010, 12:57.
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • #5
          Originally posted by matador View Post
          ja, jeg er med si ifra når du skal bestille eller kanskje finne frem det jeg skal ha snart

          skal forresten ha noen 3" elementer for å spille mellom 100-5kHz -noen anbefalinger legatia? men skal ikke være så stor magnet, har morel hybrid 4" fra før, men de går ikke nedi pga magneten for bredd. ellers noe annet moro kan jeg prøve 6x9" eller lignende til subb med lang slag lengde til OA montering hadde vært moro
          3" elementer helt ned til 100hz blir vanskelig, da kan du ihvertfall ikke spiller kjempe høyt. Men mine sterkeste anbefalinger vil vel være hybrid audio legatia L3. 3" til fostex er nok også bra, har 4" som er meget bra ift pris.

          Har egentlig ikke satt ut noen bestillingsdato, men jeg trenger navn og varenummer samt antall av det folk er interessert i. Så skal jeg sende inn listen til slutt og høre hva vi kan få av rabatter, det avhenger visst litt hva vi kjøper ettersom de har små marginer på enkelte produkter.

          Lar det gå noen dager og ser om flere viser interesse. Kanskje vi kan si alt må være på plass innen neste søndag? Dvs. alt av varer og varenummer, så avventer vi svar på pris etter det, og bestiller fortløpende.
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

          Comment


          • #6
            Bra tiltak! Synd jeg ikke trenger noe for øyeblikket. :P

            Comment


            • #7
              Jer er med
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • #8
                http://www.madisound.com/catalog/pro...oducts_id=8593

                Er det prisen for et par eller per stk?
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #9
                  alle priser er per stk med mindre det kommer klar i teksten at det er for et par/sett
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                  Comment


                  • #10
                    Aha, takk for du klarerte det.

                    Blir kanskje med på og bestille et par Hi-Fi diskanter. Men venter på svar fra Legatia på PM.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #11
                      JEg skal bestille mye forskjellig ser jeg
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

                      Comment


                      • #12
                        Hvordan fant du ut at du skulle spørre i denne tråden? :P

                        men for og svare deg: www.ebay.com søk på "12v circuit breaker" Da finner du det du leter etter.
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #13
                          nei si d fikk svar takk
                          http://www.youtube.com/user/lappis22
                          Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                          Comment


                          • #14
                            Dette ser jo bra ut, jo flere jo bedre.

                            Bare for å oppklare, alt blir bestilt i en stor pakke som kommer til meg. Deretter sender jeg ut til hver enkelt her hjemme, med mindre noen bor nærme og kan hente selv.

                            Jeg trenger forhåndsbetaling på frakt, varen og moms før vi bestiller. Moms blir beregnet av frakt også, om noen var usikre på det. Innenlandsfrakt og eventuelle gebyrer fra fedex kan vi ta når varene er ankommet til landet.

                            Jeg sendte inn liste på hva jeg er interessert i å bestille i går, og kunne få 10% rabatt på det, så håper de er villige til å gå enda lavere om vi bestiller endel nå.
                            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                            Comment


                            • #15
                              HVor mye kommer frakt og moms på da ca?
                              Mvh Even S. Jensen
                              Tlf 41091189
                              Digital Designs, nothing is even close!

                              Comment

                              Working...
                              X