Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by titus41 View Post
    Falsk USD sedel på jobben sier du? ÅNEI !!!!!!!!

    haha, noen som bomma litt?
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • pytt pytt Greit med litt slingringsmonn
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • Alltid spennende å våkne av et bråk og etterfulgt at suttring.
        Det. tryna ned trappa, j**la bra jobba.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • Nå skjønner jeg ikke helt.. små barn etterfulgt av uhell ned trappen?
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • Ugn: Du må nesten forklare folk hva Det. er for noe, ikke alle som henger inne på irc og får med seg alt
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • Originally posted by J.T. View Post
              Ugn: Du må nesten forklare folk hva Det. er for noe, ikke alle som henger inne på irc og får med seg alt
              Det. med stor forbokstav og etterfulgt av punktum, også kjent som Mia. -Eks-Samboern som er på vei ut
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment




              • ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                Comment


                • Irriterer meg mest alt det pisset de lirer av seg, "1" diskant og 5" mellomtone for høyoppløst lyd og fantastiske lytte-opplevelser" .

                  Javel, så om du har det, så er alt magisk?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • Originally posted by neptyr View Post
                    Irriterer meg mest alt det pisset de lirer av seg, "1" diskant og 5" mellomtone for høyoppløst lyd og fantastiske lytte-opplevelser" .

                    Javel, så om du har det, så er alt magisk?
                    klart det er, står jo svart på hvitt!!

                    Comment





                    • Hvor skal dette ende med mine lakkeringsferdigheter
                      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                      Comment


                      • skulle hente bilen etter jobb.. så fant jeg den sånn.. glad jeg kjente han som parkerte forran meg



                        Comment


                        • Hahah! Ble det noen merker i fronten (tenker på det nederste bilde)?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • ble ikke noe merker nei =)

                            Comment


                            • That's good. Uansett, sånt er skrekken for meg også - liker ikke å parkere på trange P-plasser osv.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • har da begynt å lekt meg med en airbrush: første prosjekt ble som følger:

                                http://img.photobucket.com/albums/v2...airbrushed.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X