Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dammed View Post
    Jeg studerer.

    Det var den prisen jeg fikk for ODR kabelen. Neptyr selv sa at jeg skulle få den for 400kr fra deg, ikke 550kr. Og når Pioneer sa at jeg skulle få den for 445kr så regna jeg med at de tok litt ekstra siden jeg var en privatperson. Når du sa 550kr, så gadd jeg ikke å pese med at det var mer enn hva Neptyr sa. Siden du hadde ordna den kabelen for meg og siden du ville mest sannsynlig hatt den en stund hvis jeg ikke tok den.

    Innlegget mitt angående kabelen var uansett ikke rettet mot deg, men Pioneer. Hvorfor flere ikke syns at 400/550kr er mye for 6 tynne kabler og vanlige kontakter skjønner ikke jeg, men jaja. Er ikke sikkert derfor de har prisa det så høyt, siden folk ikke syns det er for mye.
    Prisen Neptyr fikk var som takk for at han gjør en fremragende jobb her på forumet, og jeg ga den før jeg faktisk bestilte kabelen. Jeg gikk ut i fra at den kostet det samme som til andre modeller. Men det stemte ikke, i hvert fall ikke når regninga kom. Derfor måtte du betale det den kostet.

    At Pioneer har opplyst en pris til deg, og i tillegg med frakt, tviler jeg sterkt på. Pioneer gir ikke priser til privatpersoner. Det er derfor de har forhandlere. Om du ringte en av Pioneers servicepartnere, så stiller det seg aneledes.

    Men ja, det er tullete at en slik kabel skal koste så mye. Men igjen, det har sikkert noe mer produksjonsantallet å gjøre. De selger nok endel flere av disse til de vanlige DEH modellene
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • Spilleren koster 17000kr. Det er ca like mye som min første PC. Kablene til den pc'en var fortsatt grisebillige. Så det er nok andre folk som få litt perspektiv på ting.

      Det var en av service verkstedene til Pioneer ja, jeg ringte ikke hovedkontoret nei. Det var Elektronisk Service AS i Oslo.
      Mvh. Damir

      Comment


      • Hvor mange millioner pc'er rundt om i verden er det ikke som bruker akkurat de samme ledningene mon tro? Og attpåtil er det utallige produsenter av like kabler som presser prisene ned? Siden det er snakk om å sette ting i perspektiv her
        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

        Comment


        • Og hvor mange pioneer spillere bruker akkurat samme kontakter som denne, bortsett fra mitt kabelsett mangler 2 kabler? Rimelig mange.

          Og med tanke på at Pioneer spillere blir solgt over hele verden som en av verdensledende cd spiller merker, så er det nok en god del Pioneer spillere i omløp.
          Mvh. Damir

          Comment


          • Originally posted by Dammed View Post
            Og hvor mange pioneer spillere bruker akkurat samme kontakter som denne, bortsett fra mitt kabelsett mangler 2 kabler? Rimelig mange.
            Tror du uttaler deg over bedre viten, igjen. Ifølge Pioneer, så er ikke dette samme kabel som på f.eks DEH modellene, 88RS osv.

            Da legger vi denne død, og tråden gjennoppstår i all sin prakt, OT
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • Den er lik som på min US 690UB, men for all del ja. Denne diskusjonen har dratt seg veldig langt ut.

              For å bytte emne:

              Kjøpte meg nye briller i dag, ala slike:
              Mvh. Damir

              Comment


              • Litt av hvert man samler sammen når man kjører diverse
                folk i helgene, alt dette var bare fra to forskjellige...



                Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                Da legger vi denne død, og tråden gjennoppstår i all sin prakt, OT
                Nais, takk for det!
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • Saken er kommet til utlandet!

                  Bmw e34 520:
                  Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                  Comment


                  • ..det jeg sier, man skal ikke spise loff! Only grovt brød teller!
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Det ække sundt vettu!
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                      Comment


                      • mus er sundt det... men jeg tror at den grådig musa prøvde å få i seg en alt for stor brød...
                        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                        Comment




                        • Vekka den gamle fotointeressen i meg igår
                          og mekka dette bilde. Synd jeg ikke hadde
                          speilrefleks, også hadde jeg bare laptoppen
                          med meg. Den er det ikke Photoshop på,
                          så da prøvde jeg Photobucket.com
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • Originally posted by matador View Post
                            mus er sundt det... men jeg tror at den grådig musa prøvde å få i seg en alt for stor brød...
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment



                            • drakk kaffe å lekte med kamera på mobilen
                              Steffen Hammersgård
                              Alpine - Mosconi
                              Min prosjekt tråd

                              Comment




                              • Mvh
                                Dag Johansen
                                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                                Comment

                                Working...
                                X