Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDaudio.no - Legges ned...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nei ! Ikke gi deg nå..!

    Jeg som vil ha en 9515 til snart! og kanskje 2 9518 =(
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #32
      ^^^ ENIG!!! Ble rett og slett deppa av denne nyheten, det ble sagt at du var 99% sikker at du solgte, men jeg håper på den 1%. Ikke gi opp Henrik!
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #33
        så synd så synd

        Comment


        • #34
          Hvordan blir det med garantier når du legger ned?

          Comment


          • #35
            Sorry at jeg tar dette litt off-topic, men nå som han skal slutte pga. manglende salg, da vil alle kjøpe

            Go figure.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #36
              Originally posted by B2 Audio View Post
              Sorry at jeg tar dette litt off-topic, men nå som han skal slutte pga. manglende salg, da vil alle kjøpe

              Go figure.
              Jeg vil tro at SAMTLIGE her kjøper/bestiller komponenter den dagen det er pay-day. Enig? Den første/femtende/tjuende i hver mnd. Stemmer ikke det?

              Bol
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #37
                Ganske enkelt: Folk har mange ganger tanker om å kjøpe, men venter med å lufte ideen til de vet de får penger.
                Når man da får penger, så kjøper man.
                Og har man "siklet lenge" på et merke, og bedriften skal avvikles, så vil jo alle prøve å sikre seg det de har "siklet lenge" etter

                Skal vedde en del på at folk hadde skreket ut om du hadde gitt deg også Jay
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                Comment


                • #38
                  Originally posted by J.T. View Post
                  Ganske enkelt: Folk har mange ganger tanker om å kjøpe, men venter med å lufte ideen til de vet de får penger.
                  Når man da får penger, så kjøper man.
                  Og har man "siklet lenge" på et merke, og bedriften skal avvikles, så vil jo alle prøve å sikre seg det de har "siklet lenge" etter

                  Skal vedde en del på at folk hadde skreket ut om du hadde gitt deg også Jay
                  Enig med deg J.T.
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #39
                    Jeg syntes det er utrolig morro at dere syntes dette var en trist nyhet. Om dere skjønner rett da For da vet jeg at jeg hvertfall har gjort en grei jobb.

                    Jeg syntes det er ufattelig morro å holde på med DD og salg av dette, og det har vært en trist nyhet for meg også. Det var hvertfall oppmuntrende å få slike tilbakemeldinger.

                    Jeg underretter her på forumet så snart det skjer oppdateringer
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by J.T. View Post
                      Ganske enkelt: Folk har mange ganger tanker om å kjøpe, men venter med å lufte ideen til de vet de får penger.
                      Når man da får penger, så kjøper man.
                      Og har man "siklet lenge" på et merke, og bedriften skal avvikles, så vil jo alle prøve å sikre seg det de har "siklet lenge" etter

                      Skal vedde en del på at folk hadde skreket ut om du hadde gitt deg også Jay
                      Hmm, da kanskje jeg skal legge ned da

                      Nei, vi står hvor vi gjør og resten av 2009 og begynnelsen av 2010 kommer til å by på en del gode overraskelser.

                      Lykke til videre Henrik
                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com
                      http://facebook.com/b2audio

                      Comment


                      • #41
                        Hehe, det var jo ikke ment som en oppfordring til å legge ned da

                        Men mer som en tolkning av den vanlige nordmann i dette tilfellet, Bassoflove har også et godt poeng med tanke på pay-day, og kombinerer man disse to så får man, nettopp, akkurat sånn det er

                        Veldig synd med de som må legge ned, sånn er det alltid, og det er også bra for de som klarer og leve på bedriften sin også

                        __________________________________________
                        Sånn, dagens off-topic fra meg
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • #42
                          Jeg sikler for tiden etter mange forskjellige woofere. Og DD er en av de.

                          om jeg ikke har fått penger til det er helt avviklet tror jeg at det blir B2 audio eller T3 audio...
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #43
                            Den er god

                            Da tar du bare kontakt dagen lommeboken blir litt tykkere, så ser vi om det fortsatt er i drift
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment


                            • #44
                              Og er ikke lommeboka tjukk nok, da sender du han bare videre til oss ikke sant Henrik
                              Mvh
                              J. Holm
                              www.b2audio.com
                              http://facebook.com/b2audio

                              Comment


                              • #45
                                Hehe. Får strax en HTC Touch HD som jeg byttet i en iPhone. Skal selge den for rundt 3000. Så en sub rundt der i høvan (inkl frakt) er jeg ute etter. 12" vell og merke.

                                Veldig off-topic, men noen i norge som selger T3 Audio subber?
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                                Comment

                                Working...
                                X