Announcement

Collapse
No announcement yet.

Megabillig.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by duality View Post
    FOCAL FP2.75 2x75W RMS
    megabillig: 3390kr
    ideaudio anbefalt utsalgspris: 2999 (som de fleste andre jeg har sett kjører denne prisen)
    FOCAL FP2.150 2x150W RMS
    megabillig: 4350kr
    ideaudio: 3490kr
    FOCAL FP DUAL MONITOR M/DSP
    megabillig: 17500kr
    ideaudio: 15000

    skulle sjekke høytallerne, men megabillg hadde ikke kr serien.. som ikke er direkte ny lengre..
    Og? Er vel flere butikker som ikke kjører focal.. Skjønte ikke helt vitsen med denne posten annet enn at det så ut som forsøk på noe negativt om megabillig....

    Comment


    • #17
      var såp mye snakk om att de var så billige, så jeg skulle bare vise noen ting de ikke er så billige på.. to sider av en sak vettu...

      Comment


      • #18
        Originally posted by duality View Post
        var såp mye snakk om att de var så billige, så jeg skulle bare vise noen ting de ikke er så billige på.. to sider av en sak vettu...
        Internett sidene til megabillig er dårlig oppdatert angående priser, men hvis du tar en telefon til Asle så er jeg sikker på at du får en veldig god pris
        Mvh Werner Harstad

        Comment


        • #19
          Originally posted by berniebp87 View Post
          Internett sidene til megabillig er dårlig oppdatert angående priser, men hvis du tar en telefon til Asle så er jeg sikker på at du får en veldig god pris
          Akkurat som alle forhandlerene her på forumet Skulle tro alle opererte med fiktive priser på nettsidene sine!

          Comment


          • #20
            Originally posted by glx-rider View Post
            Akkurat som alle forhandlerene her på forumet Skulle tro alle opererte med fiktive priser på nettsidene sine!
            Veil. priser er satt slik for at forhandlerne skal kunne leve av det.

            Om alle hadde handlet på rabatt, hadde jo alle gått konkurs. Burde ikke være så vanskelig å forstå.

            Comment


            • #21
              Var ikke ment negativt på noen måte! For all del, for meg som kunde så er det jo bare hyggelig at ting blir billigere enn det man regnet med

              Comment


              • #22
                Problemet på forum som her er at det er mange "enkeltmannsforetak" som sikkert bor hjemme på gutterommet og selger anlegg med 10% fortjeneste. Slik kan selvfølgelig ikke alle drive. Disse setter alle andre bilstereobutikker som lever av dette i et dårlig lys og selve bransjen har alt å tape på det.

                Når enkelte butikker selger varer med nesten halv pris, så er det ikke fordi de tjener seg rike på produktene de selger, det er fordi de har kjøpt inn et enormt parti og vil gi kundene et godt tilbud, og litt markedsføring til selg selv. Det kan være butikker som vil ha plass/økonomi til andre/ny varer, eller det kan være utgåtte varer som butikken vil bli kvitt for selge nye varer.

                Det er som oftest alltid en grunn til det når noen kjører kjemperabatter på et produkt, og når det finnes så mange butikker som det gjør, så vil det alltid være noen som selger en vare billigere enn andre..

                Comment


                • #23
                  Mye sant her Elutstyr.no :-)

                  Svært mange av tilbudene jeg legger er utgående modeller eller varer jeg har kjøpt i større partier.
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #24
                    Tenkte like gjerne jeg kunne legge det inn i denne tråden da Megabillig.no med org nr NO990362726MVA ble slettet i foretaksregisteret osv 7/7-09 (fikk mail i dag fra en kamerat som sjekket opp litt rundt firmaet og juridiske eiere osv)

                    så da regner jeg med at siden også blir historie.

                    Comment


                    • #25
                      Litt overaskende, men likevel ikke overaskende.. Var ikke de importør for ss?

                      Comment


                      • #26
                        er vel tryland tekniske som er importør?
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by biffen071278 View Post
                          er vel tryland tekniske som er importør?
                          Nei, det er det Auto Performance i Sarpsborg som er. Hyggelige gutter med store planer for merket. Så det blir nok mere å se til det i fremtiden.

                          Autoperformance.no
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #28
                            Det har ikke vært gjort en eneste endring på hjemmesiden hans på et par år. Det samme produktet ligger ute på forsiden og ingen ting er lagt til, som jeg kan se. Litt rart å legge ned et firma som, de selv, hevdet har 250.000 kunder bare i Norge
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #29
                              Hehe, hadde jeg hatt 250 000 kunder bare i Norge, kunne jeg pensjonert meg og overlatt daglig leder stilling til noen andre

                              Så er vel litt tvilsomt at dem hadde så enormt mye kunder
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment


                              • #30
                                250.000 kunder? Hehe, da hadde de nok neppe vært konkurs :-)

                                Hva med alle kundeanbefalingene på siden deres da?

                                Comment

                                Working...
                                X