Det der ser mye bedre ut enn forrige i allefall. Grunnen til at det andre festet ikke var anbefalt, er at det er en brakett som kun er sveiset på chassis'et i bilen. Altså, det er ikke en del av selve bilen, men kun sveiset på. Misforstå meg rett, jeg er dritdårlig å forklare.
Men det er det samme som å ta en svær metallplate og punktsveise fast en leverpostei boks, og deretter jorde i boksen. Man får ikke bedre jording enn de få sveisepunktene som er der.
Og det er derfor det ikke ble anbefalt.
Men det er det samme som å ta en svær metallplate og punktsveise fast en leverpostei boks, og deretter jorde i boksen. Man får ikke bedre jording enn de få sveisepunktene som er der.
Og det er derfor det ikke ble anbefalt.

Tusen takk skal du ha, takk for hjelpen! Det hjalp.
Oppdaga det idag tidlig, subben spilte plutselig mye høyere (sånn som før). Skrudde av spilleren, men forsterker/sub fortsatte å spille! Jeg som har jobba så fælt, sjekka alt. Bytta spiller, bytta signalkabler, bytta til 53mm^2 jordingskabel osv. - da må det være monoblokka som klusser?? Null problemer med frontsett + forsterker, tror jordinga er ganske solid osv. Kan noen evt. undersøke på MRP-M650'en min?
Comment