Announcement

Collapse
No announcement yet.

fått sånn turbo lyd i sterion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Han burde vel ha funnet utav det nå snart, folk har jo lista opp det meste av muligheter fyren kan sjekke opptil flere ganger...
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #47
      Jo det er klart. Kanskje han har mindre kompetanse enn enkelte andre på forumet, og trenger derfor litt mer hjelp. Vi er jo her for å hjelpe, og ikke for å kritisere?

      Hvis han ikke vet hva man skal gjøre for å eliminere problemet, er han jo like langt om vi ikke hjelper vettu
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #48
        men det er ikke så lett da. når jeg ikke er så veldig flink med bilsterio . men prøver jo og bli bedre med det.men har fikksa alle feilene nå.. så takker for all hjelpen jeg har fått... hehe
        Last edited by bmwfreak; 15-03-2009, 23:12.
        Digital Designs. hertz .usamp .alpine
        bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

        Comment


        • #49
          kan stenge tråden og slettes
          Digital Designs. hertz .usamp .alpine
          bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

          Comment


          • #50
            Fikset det?

            Trenger ikke stenge tråden. Er veldig nyttig å ha den slik at andre kan søke på tråden din om dem har samme problem. Da slipper vi masse rot i forumet med masse tråder, og vi kan bruke forumet som oppslagsverk når vi trenger det
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #51
              Originally posted by Digital Designs Norge View Post
              Fikset det?

              Trenger ikke stenge tråden. Er veldig nyttig å ha den slik at andre kan søke på tråden din om dem har samme problem. Da slipper vi masse rot i forumet med masse tråder, og vi kan bruke forumet som oppslagsverk når vi trenger det
              Kan lese tråden i all evighet selv om den er låst. Du får bare ikke lagt til flere innlegg
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #52
                Hei, hadde det samme problemet.
                Viss du har en forsterker utenom spilleren så skjekk at den er jorda skikkelig.
                det var problemet hos meg.
                Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

                Comment


                • #53
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Kan lese tråden i all evighet selv om den er låst. Du får bare ikke lagt til flere innlegg
                  Klar over det, men hvis en annen bruker har samme problem kan han fortsette her i denne tråden istedenfor å lage ny. Så slipper vi rot på forumet. Var det jeg mente

                  Men er jo ikke opp til meg da :P
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #54
                    hvis en annen bruker har samme problemet, så kan han lese seg til svaret her siden det er ramsa opp 10-12 ganger
                    www.eirikaspaas.com

                    Comment

                    Working...
                    X