Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan regne ut port-størrelse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hadde 2 nye strokere i en 120l kasse å det låt rett å slett ræva ,satt dem i en ny kasse på 210 L å med 2 x4 porter ble det bedre på alle mulige måter
    2 loud

    Comment


    • #17
      Originally posted by nav View Post
      Hadde 2 nye strokere i en 120l kasse å det låt rett å slett ræva ,satt dem i en ny kasse på 210 L å med 2 x4 porter ble det bedre på alle mulige måter
      Nå er det litt forskjell på Vega 154, og Stroker da Broderen hadde en veldig "spesiel" kasse tidlig på 2000 tallet, med Stroker 15" i en 60L kasse, med PG ZPA forsterker. Dette sto montert i en Ford Sierra, det trøkka noe helt grusomt husker jeg!
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #18
        100L er nok alt for lite om du skal porte kassa. 200L kan være litt lite det og.

        Selv har jeg 270L til étt element. (18")
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #19
          Det er såpass ja. Hmm..Har en Phoenix Gold XS2500 forsterker, denne skal yte 500w i 2 ohm iht papiret. De fleste er vell klar over at disse leverer mer enn hva som står på papiret. Optimalt blir det nok ikke, men "mer enn nok" for meg skulle en tro. Skal handle inn en Phoenix Gold LPL44 i tillegg. Har også en Phoenix Gold XS4600 på tur i posten, som skal få jobbe med frontsett etterhvert.
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment

          Working...
          X