Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulyd / susing fra diskant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ser det er en stund siden du har skrevet noe, har du fått fikset problemet ?
    Isåfall hva var det og hvordan løste du det ?

    Comment


    • #32
      Hehe, sykt irriterende men den er der enda. Tror bare jeg har blitt vant med det. Det har blitt mye bedre da etter mye styr.

      Jeg kjøpte en linjedriver for å se om det hjalp men merket ikke noe. Rockford 3sixty.
      Jeg har skiftet forsterker og spiller. Pioneer DEH-80PRS.

      Siden det var en ny Pioneer spiller koblet jeg chassiet til jord (samme som forsterkeren) før jeg gjorde noe som helst annet.

      Jeg har også koblet til en kondensator. Rockford RFC10HB.

      Comment


      • #33
        hei er du sikker på at ikke noen av hytalerkablene går i jord eller kortsluter.
        Min Transporter T5
        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=19346

        Comment


        • #34
          Jeg kan jo alltids ta en ekstra kontroll på høyttalerkablene men var egentlig nokså sikker på at de skulle være i orden.
          Men kan jo koste meg på noe nytt der også.. har jo gjort det på alt annet. ;-P


          Jeg "oppdaget" lyden på nytt i dag mens jeg holdt på å jobbe litt med dynamoen, og lekte meg litt.

          Skjedde noe litt random. Skrudde av tenningen med volum på 0. Skrudde på tenningen (bilen sviver ikke). Hørte etter lyden men hørte den ikke, skrudde opp volum 1 hakk, hørte enda ingenting men hørte lyd på høyre siden av bilen (var bare lyd på ene siden av bilen mao.), skrudde opp ett hakk til og plutselig så virket det som om den våknet til live og så kom der lyd igjen. Hmmz..

          Comment

          Working...
          X