Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kobling av spiller - Audi A4 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Erlend92 View Post
    Var bare jeg som var dum, en sikring som hadde gått.
    Skal til å koble høyttalerene nå, men ser ikke om som audi har originale farger på disse. Noen som har kart over hva alle er til og fargene på de? Har ikke multimeter tilgjengelig, og prøvde å skulle bruke 1,5v batteri ista, men fant liksom ikke ut noen ting...
    HEY IKKE BRUK BATTERI FØRE DU HAR FÅTT KOBLINGSKJEMA FRA MEG!

    Du kan være litt uheldig å ødelegge ordentlig hvis du finner to ledninger du ikke skulle ha fiklet med

    Comment


    • #17
      Originally posted by Nils View Post
      HEY IKKE BRUK BATTERI FØRE DU HAR FÅTT KOBLINGSKJEMA FRA MEG!

      Du kan være litt uheldig å ødelegge ordentlig hvis du finner to ledninger du ikke skulle ha fiklet med
      Neppe tilfelle med et 600mA 1,5V batteri

      Om jeg har skjønt tråden rett; Det er ikke vanskelig å finne ut hva som er hva. Du ser på kontakta som står i høyttaleren. Se hvilken vei den står. Så kobler du fra og bruker batteri på høyttaleren. Når membran går utover så har du pluss på pluss på høyttaleren. Så er det bare å se på kontakta. Hvilken farge er det på kablene som går til pluss?

      Vel og merke kan denne kablene skifte farge før den havner bak spilleren. Men du finner den igjen på innsiden av sparkeplata foran.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
        Neppe tilfelle med et 600mA 1,5V batteri

        Om jeg har skjønt tråden rett; Det er ikke vanskelig å finne ut hva som er hva. Du ser på kontakta som står i høyttaleren. Se hvilken vei den står. Så kobler du fra og bruker batteri på høyttaleren. Når membran går utover så har du pluss på pluss på høyttaleren. Så er det bare å se på kontakta. Hvilken farge er det på kablene som går til pluss?

        Vel og merke kan denne kablene skifte farge før den havner bak spilleren. Men du finner den igjen på innsiden av sparkeplata foran.
        Jeg har reparert mange feil etter luringer som har koblet og testet etter eget hode og tror at de ikke kan gjøre noe galt for det er jo bare koblingene til spiller Så ja også et lite batteri kan utføre underverker

        Comment

        Working...
        X