Announcement

Collapse
No announcement yet.

DEFEKT Phoenix Gold Outlaw trenger reperasjon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oppdatering her er at jeg har fått et godt tilbud om en byttehandel på denne. Har informert den potensielle handleren om at jeg skal sjekke litt så jeg går ikke bak ryggen hans nå, og han er her på forumet fritt til å se denne tråden, men jeg har litt tid på å bestemme meg. Så om noen har lyst til å gjøre en byttehandel så sleng meg en PM! Jeg vil ikke selge forsterkeren, og bytter ikke med hvem som helst heller. Henviser da til de som har 6x9" i bilen sin

    Edit: Til info så har vi hatt en såpass god dialog at det skal litt til før jeg trekker meg på handelen med selgeren, som jeg ikke oppgir navnet på i tilfelle han ikke vil at dere skal vite det
    Last edited by nicoloco; 23-06-2010, 15:42.
    Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

    Comment


    • #17
      Hvis du har fått et godt tilbud, og du er fornøyd med dialogen, så hvorfor ikke bare bytte med ham?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Miniboom View Post
        Hvis du har fått et godt tilbud, og du er fornøyd med dialogen, så hvorfor ikke bare bytte med ham?
        Ser ingen grunn til å ikke bytte... Men det er jo flere seniormedlemmer her som i det minste burde vite at jeg er åpen for forslag
        Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          Mitt beste tips, selg den til meg
          OK, deal!
          Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nicoloco View Post
            Ja, det var jo drømmen. Så skuffende at den sluttet å fungere etter ca 6 mnd! Kunne du tenkt deg å se på min? Evt pris på å feilsøke den? Jeg er jo også muligens interessert i å bytte den mot noe annet, da problemer er det jeg har minst tid til med jobb, studier og en 3 år gammel sønn!

            Den værste følelsen jeg hadde er dog når jeg vant en auksjon på ebay.com på en FAS2300, men selgeren svarte aldri på henvendelsene. Mest sannsynlig var ikke prisen den han hadde forventet, og ingen complaints på ebay hjalp. Han forsvant bare! Det var sørgelig, for den ville jeg virkelig ha!

            LOL! PG var vel "over the top" på den tiden! Hehehe..
            her er det å en liten heftig køstøm sak =)

            http://www.bilstereoforumet.no/attac...1&d=1277328457

            MS875. Denne får du ikke kjøpt i butikken og går vel også glatt under skjelden forsterker
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Bare å se bort ifra denne tråden, folkens. Kan jo hende han jeg har utført byttehandelen med lager en tråd selv Lite trolig.. Hehe..

              Denne er nå altså avtalt solgt, så jeg trenger ikke hjelp mer.
              Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

              Comment

              Working...
              X