Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med Audison vrx 6.420

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg skal stelle godt med den! Er glad i utstyret mitt Har ikke fått den enda, men jeg gleder meg

    Møre og romsdal er ikke så langt nord da?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stianuno View Post
      Jeg skal stelle godt med den! Er glad i utstyret mitt Har ikke fått den enda, men jeg gleder meg

      Møre og romsdal er ikke så langt nord da?
      trodde at alt forbi sinsenkrysset var nord jeg da...

      du har ikke fått det enno? så du bare driver og "tørr trener" ja det blir nok bra til slutt da
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #18
        Den er i postens ulme hender nå, håper de behandler den like fint som resten av oss har gjort
        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

        Comment


        • #19
          Hmmm, sitter å kikker litt nå, ser at man kommer ikke unna LPF F1 40-90hz uansett hva man velger å går for
          Er det jeg som er mongo eller er dette håpløst?

          Comment


          • #20
            Flott det haakon

            Comment


            • #21
              Originally posted by Stianuno View Post
              Hmmm, sitter å kikker litt nå, ser at man kommer ikke unna LPF F1 40-90hz uansett hva man velger å går for
              Er det jeg som er mongo eller er dette håpløst?
              "resten av oss nikker bare bekreftende"....

              altså kanal c er jo mellombass forstå jeg? med L+R self og du henter subb utgangen fra p99 med ønsket øvre delefrekvens: 80-120 Hz (husker ikke nøyaktig øvre frek) i kanal c velger nedre frekv som mellombassen skal spille: altså et sted imellom 40 og 120 --øvre gren. frekv. skal bare stå på maks i ampen... altså øvre frekv bestemmes i p99 og nedre frekv bestemmes i audisonen. Ellers blir ny semeter på tangeruudbakkens raket forsknings institut og jobbe med bloggen til miniboom
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

              Comment


              • #22
                Ja kan bruke kanal c som midbass, men da skrur jeg LPF F1 opp til 90hz som er max på forsterkeren, så setter jeg LPF i spiller til feks 130hz da vil jo filteret i forsterkeren dele vekk alt over 90hz, sant?

                Hvis du ser i manualen på front/rear configurations, på den nederste linja får jeg F2 som er HPF 40-500hz men da flyttes den F1 over til kanal B. Skjønner? eller er det jeg som mangler noe grunnleggende?

                Har jeg ikke rett i at LPF (F1) må bort, vekk! ?

                Eller kan jeg velge den 3linja i front/rear configurations, der hvor det er et kryss over insub, for så og bare skru på insub inngangen? Merker jeg er dryg nå men det er noe jeg ikke skjønner

                Comment


                • #23
                  ja, bare bruk linje 3 på "front/rear config"
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                  Comment

                  Working...
                  X