Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio Dempemateriale #ANBEFALES#

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Det bør holde fint det. Et lite tips er at du kjøper en form for skummatte som du legger over der det knirker og skrangler mest i dørene o.l. Et slik produkt er best til å fjerne sånne type lyder.

    STP har en variant som heter SPLEN som funker bra, ellers er det alternativer fra Biltema, som jeg ikke selv har testet da.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #62
      kan hende jeg tar kontakt med deg om kjøp av en sånn pakke om ikke lenge da

      Comment


      • #63
        Kan absolutt legge inn en anbefaling til produktet da jeg la dette i bagasjerommet og bakre indre karosseri (3dørs bil) med meget positive erfaring

        Lett og legge ut på ujevne flater, utrolig sterkt lim og legger seg lett på både møkkete og rene overflater ( prøvde bare for morroskyld)
        Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

        Comment


        • #64
          Originally posted by daywalk3r View Post
          Lett og legge ut på ujevne flater, utrolig sterkt lim og legger seg lett på både møkkete og rene overflater ( prøvde bare for morroskyld)
          Bra at noen kan merke forskjellen og vet at noen ganger er det verdt å legge en krone eller to ekstra på noe.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #65
            Originally posted by B2 Audio View Post
            Bra at noen kan merke forskjellen og vet at noen ganger er det verdt å legge en krone eller to ekstra på noe.
            Absolutt Jay! gleder meg allerede til å gjøre ferdig taket og dørene

            Men håper på bedre vær, dårlig med innendørs "mekking" av bil
            Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

            Comment


            • #66
              Dette produktet kan eg også anbefale. Har nå lagt disse mattene i hele bagasjerom med bagasjeromslokk pluss tak. Så kan ikke si noe annet enn at dette er veldig gode dempematter

              Comment


              • #67
                Vil anbefale dette produktet eg og, har lagt bak seter og diverse i cabben min, lett og legge på, og merket stor forksjell Bagasjerom vil bli tatt ved "ombygging" av anlegg

                Comment

                Working...
                X