Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio Dempemateriale #ANBEFALES#

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Når siden vår er oppdatert vil priser på alle produktene bli synlige, men dere kan ta kontakt for å få et introduksjonstilbud. Ellers kan jeg sende prislister til de som skulle ønske det.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #32
      [QUOTE=Trådstarter: Jeg kritiserer ikke DEG, du gjør som forumet ber om (tydeligvis) og legger ut din erfaring. Ikke noe problem med det, flink gutt, osv. Jeg syns bare det er gøy at (andre) folk blir så provosert eller vonbrotne av slik forumkritikk, og derfor slutter jeg ikke før jeg har fått svar på det jeg lurer på. .[/QUOTE]


      Alt i orden Miniboom! Bra at du er kritisk, ikke noe galt i å være det
      Fint at du også skal prøve B2 så kan jo du poste din subjektive mening her også

      Comment


      • #33
        Har ett par bulkpakker liggende i verkstedet nå, så hvis jeg husker det engang, kan det hende det dukker opp en OBJEKTIV meningsyttring her også etterhvert.
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #34
          Originally posted by Joakim View Post
          Har ett par bulkpakker liggende i verkstedet nå, så hvis jeg husker det engang, kan det hende det dukker opp en OBJEKTIV meningsyttring her også etterhvert.
          Da må du holde deg helt upartisk til produktet og gjerne komme med noe fakta (lydmålinger ol. Fakta er det mest objektive). Personlige meninger er som regel subjektive, så lenge man ikke er tilnærmet objektiv, som regel skal feks en fotballdommer være upartisk "objektiv" til kampen, man kan jo hende at akkurat denne "dommeren" har et favoritt lag det vet man jo ikke....

          Comment


          • #35
            Den testen av dempematter som er helt objektiv, skal jeg like å lese... Hehe. Testeren må hvertfall ha fått alle de testede mattene gratis... Dessuten er det vel litt vanskelig å kåre en vinner når de fleste sammenliknbare produktene har tilsvarende lik teknologi, men bare forskjellig tykkelse, vekt og pris... Den største ukjente variablen blant butylmatter må vel være hvorvidt de fortsatt henger fast i døra etter vinteren. Og det avslører vel ikke en test sånn uten videre.

            Men Joakim har nok mye mer dempeerfaring enn meg, og har sikkert flere kriterier jeg ikke har tenkt på. Hehe.

            I mellomtiden kjøper jeg den som veier mest til lavest pris, og så regner vi med det blir bra...

            Comment


            • #36
              Akkurat det er noe av det jeg liker best med bladet Voice Coil. Vance Dickason tester noen høyttalerelementer i hvert nummer med samme testprosedyre hver gang, men kommer aldri med subjektive kommentarer om lyd- eller byggekvalitet. Støpt chassis med lufting under spider, innvevde spoletråder, aluminiummembran. Og her er tilhørende kurver og parametre. Punktum.

              Comment


              • #37
                Hallo folkens. Dette skal kun være reviews

                Men kan like gjerne slenge inn min mening også da

                Meg og Jay har hengt litt i ørene til hverandre til tider, men det får vi da legge til side nå Jeg tror B2 dempematter kan være meget bra.

                Hans subber og forsterkere produseres i Kina osv men slik jeg ser det, så ser det ut til at produktene hans virkelig leverer!! Og derfor kunne jeg lett tenkt meg, og kommer nok helt sikkert til, å prøve B2-matter i den nye bilen vi har hentet

                Regner med at siden alle Jays subber og amper leverer bra til prisen, gjør nok dempemattene også det. Syntes vi skal la denne tråden være til ære for Jay ang feedback til hans produkter, og ikke noe mer. Annet bør vel heller diskuteres i offtopic seksjonen

                EDIT: Og en ting til. Er det noen som virkelig er en av de gode til å bygge anlegg å få gode scores i db drag er det det jay Han har vel også jobbet for blaupunkt i mange år og er en guru i lyd. Så hvis han prøver å lage noe bra noe etter hans ønsker har jeg ikke tvil til det! Er det forresten deres dempematter, Jay, eller er det noen dere har kjøpt fra andre leverandører?
                Last edited by DD-Henrik; 17-07-2009, 21:11.
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=Digital Designs Norge;88168]Hallo folkens. Dette skal kun være reviews

                  Hans subber og forsterkere produseres i Kina osv men slik jeg ser det, så ser det ut til at produktene hans virkelig leverer!!






                  ?????????

                  Selv om Digital dassigns produserer ampene sine i Kina, så behøver ikke B2 gjøre det samme...

                  De ampene jeg har fra B2 er iallefall Ikke produsert i Kina.

                  Ikke er wooferene til B2 produsert i Kina heller....


                  Du utaler deg om mye rart som du rett å slett ikke har peiling på.
                  TEAM RE-LOUD
                  Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                  2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                  Comment


                  • #39
                    Jeg har kjøpt to stk 15"ere av B2Audio og uansett hvor disse kommer fra så er jeg meget imponert over kvaliteten.
                    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                    Comment


                    • #40
                      [QUOTE=re-load;88210]
                      Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                      Hallo folkens. Dette skal kun være reviews

                      Hans subber og forsterkere produseres i Kina osv men slik jeg ser det, så ser det ut til at produktene hans virkelig leverer!!






                      ?????????

                      Selv om Digital dassigns produserer ampene sine i Kina, så behøver ikke B2 gjøre det samme...

                      De ampene jeg har fra B2 er iallefall Ikke produsert i Kina.

                      Ikke er wooferene til B2 produsert i Kina heller....


                      Du utaler deg om mye rart som du rett å slett ikke har peiling på.
                      Oops. Mente Korea

                      Tror ikke du helt tok poenget mitt med inlegget. Var skryt av B2's produkter, og at jeg kunne tenkt meg å prøve mattene
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #41
                        dette er vel en tråd for tester & anbefalinger som er gjort så da blir egentlig inlegget ditt bare helt meningsløst og denne tråden igjen ødelagt med masse off-topic.

                        Comment


                        • #42
                          Så alle de andre 39 innleggene er ikke offtopic??
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #43
                            Det er vel ikke poenget.

                            Oops. Enda ett i rekken.

                            Comment


                            • #44
                              [QUOTE=Digital Designs Norge;88258]
                              Originally posted by re-load View Post

                              Oops. Mente Korea

                              Tror ikke du helt tok poenget mitt med inlegget. Var skryt av B2's produkter, og at jeg kunne tenkt meg å prøve mattene
                              Joda, tok poenget med inleggey ditt...

                              Prøv mattene, de er Veldig bra...

                              Alt jeg har prøvd fra B2 , er iallefall jeg meget fornøyd med...Ink. mattene...

                              Da var vi back in topic igjen...
                              TEAM RE-LOUD
                              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                              Comment


                              • #45
                                Etter å ha prøvd både STP og B2-mattene, kan jeg konkludere med at de er ganske like. Limet på B2-matta virker en liten tanke svakere (STP-matta klistrer seg jo fast til alt og sitter som faen), men tror ikke det er så mye at det har noe å si i praksis. Det var også litt kaldere i verkstedet da jeg monterte B2-matta, og det hadde nok innvirkning på heften det også.

                                Har imidlertid ikke fått veid dem mot hverandre for å sjekke at spesifikasjonene stemmer mht. masse, men kan si såpass som at B2-matta ikke ser ut til å være noe tykkere, selv om den skulle være 0,5mm tykkere iflg. "papiret". Ikke at 0,5mm er lett å se, men det er tross alt 33% mer enn STP'en jeg har, og så rett og slett ikke ut til å være så mye forskjell.

                                Alt i alt virker det som om de er tilnærmet likeverdige, og gitt at prisforskjellen ikke er for stor pr. kvm, spiller det nok mindre rolle hva man velger. Med forbehold om at B2-mattene ikke ramler ned fra taket neste sommer. ^^

                                Comment

                                Working...
                                X