Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio Dempemateriale #ANBEFALES#

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Miniboom View Post
    Det var også litt kaldere i verkstedet da jeg monterte B2-matta, og det hadde nok innvirkning på heften det også.

    Ikke at 0,5mm er lett å se, men det er tross alt 33% mer enn STP'en jeg har, og så rett og slett ikke ut til å være så mye forskjell.

    Alt i alt virker det som om de er tilnærmet likeverdige, og gitt at prisforskjellen ikke er for stor pr. kvm, spiller det nok mindre rolle hva man velger. Med forbehold om at B2-mattene ikke ramler ned fra taket neste sommer. ^^
    Takker for en objektiv test. Liker at du kommer med kommentarer om at det var kaldere når du monterte matta, da det har noe å si på heften.

    Selve butylen er tykkere enn på Stp, derfor veier de en del mer, men som sagt det er vanskelig å se mm med øyemål

    Inntil videre har det ikke ramlet noen matter ned, men er glad for at du har testet begge produktene og nå vet folk at det finnes et bra alternativ til STP, spesielt hvis du vil dekke større flater uten å ha skjøter.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #47
      Så lenge tilbakemeldingene viser at de ikke ramler ned, gjør dem nok ikke det hos meg heller. Tommel opp!

      Comment


      • #48
        Jeg kan skrive under på "anbefalingen" her. B2-dempemateriale er fleksible, tykke/tunge og kleber bra. Gode matter å jobbe med!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #49
          Henger meg på med anbefalingen av B2 dempematter. Flotte å jobbe med, fungerer bra selv i kulda. Satt vel her i -3 og mekka platene med varmepistol. Fungerte konge. Døra ble så og si død iforhold til det den var før.
          Bass i dørene ble mer fyldig og definert i forhold til plaffringen som var før.

          Ikke nok med at dempemattene er bra, servicen er også veldig bra
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #50
            Originally posted by tmolberg View Post
            Henger meg på med anbefalingen av B2 dempematter. Flotte å jobbe med, fungerer bra selv i kulda. Satt vel her i -3 og mekka platene med varmepistol. Fungerte konge. Døra ble så og si død iforhold til det den var før.
            Bass i dørene ble mer fyldig og definert i forhold til plaffringen som var før.

            Ikke nok med at dempemattene er bra, servicen er også veldig bra
            Så du fikk resultater du også ja? Fått dempa fordørene?
            Jeg hadde tenkt til å dempe bakdørene også jeg.
            Veit ikke helt hvorfor, ikke noe vits det vel??
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #51
              Skal dempe alt jeg får dempa med det jeg har, men i hovedsak fordørene også bakluka. Eneste jeg har dempa til nå er venstre fordør. Brukte 3 timer bare på å få til dette, ble en smule kaldt så orket ikke andre døra.
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #52
                Originally posted by tmolberg View Post
                Skal dempe alt jeg får dempa med det jeg har, men i hovedsak fordørene også bakluka. Eneste jeg har dempa til nå er venstre fordør. Brukte 3 timer bare på å få til dette, ble en smule kaldt så orket ikke andre døra.
                Jeg brukte også ca 3 timer på hver dør. Har du store hull i døra så du kom til inni (altså ytterste del av døra)?
                Også har du tetta alt godt kanskje? Sånn at høytalerne bruker dørene som "kasser" og for bedre bass/midbass?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #53
                  Dempet helt innerst (Var jævligt å dempe, fikk stanga til vinduet i klem med hånda så var noen ganger jeg måtte få hjelp til å få ut hånda) så dempa jeg utpå, skal få lagt ut noen bilder senere.

                  Men hmm får se hva jeg gjør mtp høytaleren, tror nok jeg bare fester den slik kassa er. Skal jo modifisere hele døra.
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by tmolberg View Post
                    Dempet helt innerst (Var jævligt å dempe, fikk stanga til vinduet i klem med hånda så var noen ganger jeg måtte få hjelp til å få ut hånda) så dempa jeg utpå, skal få lagt ut noen bilder senere.

                    Men hmm får se hva jeg gjør mtp høytaleren, tror nok jeg bare fester den slik kassa er. Skal jo modifisere hele døra.
                    Uff, så kjipt da. Heldigvis var det forholdsvis store hull i min dør, også har jeg ikke så svære hender så jeg klarte meg.
                    Gleder meg til å se bilder! Jeg synes disse B2-mattene ser veldig stilige ut også. Glansfullt! Haha.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #55
                      Yepp. Gode matter og jobbe med.
                      Første gang jeg har dempa ute i 5 minus så forvarming måtte gjøres. Absolutt intet problem! Mattene sitter seg så bra fast atte : )
                      VW Corrado - Prosjekt bil
                      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                      I´m BANKRUPT - A G60 owner

                      Comment


                      • #56
                        Da kan jeg oppdatere denne med at mattene jeg festet i taket i fjor, uten bruk av varmepistol, fortsatt henger i taket selv om bilen har stått i solsteik 24/7 i et par uker. Det er mye annet som har ramlet ned, dog... taktrekk og whatnot. Men ikke B2-mattene.

                        "Miniboom approved" (*stemplings-lyd*)

                        Det tekniske begynner å falle på plass, men er bare halvveis på rustjobben. Moro med gammal bil! Når den er ferdig skal B2-matta legges OVERALT inni. Kanskje jeg slipper mer rust senere, når gulvet ikke blir badet i vann hele tiden.

                        Comment


                        • #57
                          Gleder meg å høre at mattene funket etter hensikten. Og det uten at du hadde fått dem gratis
                          Mvh
                          J. Holm
                          www.b2audio.com
                          http://facebook.com/b2audio

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by B2 Audio View Post
                            Hei, beklager at jeg ikke har hatt tid til å svare før nå.

                            B2 matten (Better Bass damping Mat) har en veiledende pris på 2200 Nok og da får en 4,77 m2.
                            Likevel vil vi i begynnelsen ha introduksjonstilbud hvor det er mulig å få kjøpt matten til en rimeligere pris.
                            Er dette interessant, ta vennligst kontakt via pm her eller via bh@b2audio.no.
                            Et gruppekjøp vil også kunne tilbys hvis dette er interessant?

                            Prisene på alle produktene kommer til å ligge på www.b2audio.no innen lenge i og med at jeg holder på å oppdatere hele siden.
                            4.77 m2, er det nokk til en normal bil, eller?

                            Comment


                            • #59
                              4,77 m2 rekker vanligvis til en bra demping av en vanlig bil. Skal du ha flere lag og dempe absolutt alt, da må du ha litt ekstra.
                              Mvh
                              J. Holm
                              www.b2audio.com
                              http://facebook.com/b2audio

                              Comment


                              • #60
                                Jeg har en volvo 850 stv, og jeg sliter veldig med at subben raserer tak konsollen og altfor mye frontrute flexing, + dørtrekkene mine lager ufattelig mye skrangel.

                                Tenkte jeg skulle dempe taket, alle dørene dobbelt, gulvet og hele bagasjen, trur du det holder?

                                Comment

                                Working...
                                X