Announcement

Collapse
No announcement yet.

FatMat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mente innenlandsfrakten i Norge er inkludert i prisen
    Innenlandsfrakten i USA må du nok betale ved siden av ja..
    Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

    Comment


    • #47
      IKKE kjøp fatmat, Kjøp STP eller Dynamat, må legge MINST 3 lag med fatmat'en jeg har for å oppnå samme effekt som STP/Dynamat.
      Det funker så dårlig at jeg har vurdert å rive opp det jeg har i gulvet og legge Stp eller Dynamat istedet.
      sigpic
      /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

      Kna Bodø Gatebil

      Comment


      • #48
        Humm, det er en god deal om innenlandsfraken i Norge er inkludert ja, men det leste jeg ikke noe om.

        Jan Arild, du er sikker på at resultatet kun var som følge av mattene? Jeg vet ikke, det er veldig mange som sier at de ikke har merket noe særlig forskjell mellom disse mattene og Dynamat..
        98' Audi A4
        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

        Comment


        • #49
          Fant en test på diverse dempematter, leter og leter, men finner den ikke igjen. Og der kom FatMat ut best, samme resultater som Dynamat, men billigere. STP var ikke med i testen..
          Kicker Hertz Pioneer Livin'Loud

          Prosjekt: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1592

          Comment


          • #50
            www.sounddeadenershowdown.com

            Men her er det i grunn Damplifier og RAAMmat som tas fram som seirende parter...
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #51
              Jeg har lest mye opp og ned nå gitt. Kommet fram til at:

              Fatmat gir greie resultater
              Fatmat har INGENTING med butyl å gjøre, selv om det står skrevet på flere forskjellige steder.
              Fatmat er asfalt-basert, og er ikke viskoelastisk. Jeg har aldri hørt noen si at asfalt er å foretrekke av de to.
              Fatmat er drevet av en takleggingsfyr fra Ohio, og er etter min info et enkeltmannsforetak.

              Jeg har også erfart, at foretaket er latterlig treige på å svare på mail. Tidligere var fatmat bare RAAMmat med stempel på..



              Jeg heller mer mot tilbudet jeg har fått fra installbay, hvor de gir meg en veldig fordelaktig pris på Vibroplast M1 om jeg kjøper over 10 pakker. Dette målet er veldig oppnåelig, og om et par til er interresert i dette så er dealen egentlig i boks. Send meg PM for info og pris.
              98' Audi A4
              Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

              Comment


              • #52
                Originally posted by veegard View Post
                Humm, det er en god deal om innenlandsfraken i Norge er inkludert ja, men det leste jeg ikke noe om.

                Jan Arild, du er sikker på at resultatet kun var som følge av mattene? Jeg vet ikke, det er veldig mange som sier at de ikke har merket noe særlig forskjell mellom disse mattene og Dynamat..

                Hvis du finner en mye tykkere fatmat enn den jeg kjøpte kan det godt hende at det ikke er så stor forskjell, men jeg kjøpte fra Ebay der det stod at matten var tykkere enn de fleste, men Stp/dynamate xtreme er dobbelt så tykk, så det er ikke tvil. Jeg testet det ut med å legge dynamat og fatmat på to identiske stålbiter og den med dynamat var MYE med "død" enn den med Fatmat. + at Dyamat xtreme/STP er lettere å forme rundt kanter o'l enn Fatmat til tross for at de er dobbelt så tykke.
                sigpic
                /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                Kna Bodø Gatebil

                Comment


                • #53
                  Vel.. buytl vs asfalt!
                  98' Audi A4
                  Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                  Comment


                  • #54
                    Om en skal dempe en billig så billig som mulig, hva og hvordan? Skal ikke kjøre bilen lenge.

                    Comment


                    • #55
                      Biltema har noe møkk. Annet enn det ville jeg sikkert bestilt en pakke med fatmat?
                      98' Audi A4
                      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                      Comment

                      Working...
                      X