Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headsett trenger ikke være dyrt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by neptyr View Post
    Beyerdynamic DT-770pro , 80ohms versjon.

    Ingen over, ingen på siden til prisen spør du meg.

    Edit: Noen som har et Pioneer HDJ1000 som hadde vært mulig å lånt for test? Jeg er nysgjerrig på om det låter så eventyrlig som folk skal ha det til.
    Ahh, nice... Da blir det nok garantert dem da. Påstander fra Rolferen om headsett går ikke å ta for gitt

    Utrolig kult om du hadde fått lånt et HDJ1000 headsett og testet disse. Du har vel det meste av kilder med potensiale for å gi en korrekt vurdering av dem

    EDIT: Var vel ikke gale prisen for et slikt sett?

    http://www.netshop.no/Avdelinger/Dat...fon-25258.aspx
    Last edited by DD-Henrik; 11-03-2011, 19:06.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #32
      Originally posted by DD-Henrik View Post
      Ahh, nice... Da blir det nok garantert dem da. Påstander fra Rolferen om headsett går ikke å ta for gitt

      Utrolig kult om du hadde fått lånt et HDJ1000 headsett og testet disse. Du har vel det meste av kilder med potensiale for å gi en korrekt vurdering av dem

      EDIT: Var vel ikke gale prisen for et slikt sett?

      http://www.netshop.no/Avdelinger/Dat...fon-25258.aspx
      Nope, det er vel blandt dem billigste

      Jeg henta mine fra tyskland en gang i tiden, da fikk jeg dem til 1200 og noe, og prisen har ikke endret seg siden så å si.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #33
        Som det ble nevnt er nok prisen på HDJ1000 mye grunnet oppbygningen.. men lyden er også sykt bra etter min mening Bruker det selv når jeg er ute og spiller
        Pioneer CDJ 1000 + DJM 800 + HDJ1000 er rått sammen hehe!

        Comment


        • #34
          En som har testet et par:

          http://avforum.no/forum/tester-audio...efon-test.html
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #35
            Likte dette fra testen av AKG K701:

            "Når jeg puttet dem i første gang så var alt av lyd borte, null bass.
            Byttet frem og tilbake mot K242 og var meget skuffet.
            Satt med de på hodet en liten stund, og følte plutselig at hele lydbildet åpnet seg."

            Ser man bort ifra at han (sikkert feilaktig) skrev at "alt" av lyd var borte, så er dette et kremeksempel på hvordan man kan fyre igang en diskusjon rundt innspilling av høyttalere (eller tilvenning av ører).

            Comment


            • #36
              Originally posted by DD-Henrik View Post
              Hehe, ja til prisen var det helt fantastiske. Glemte forresten å nevne det lille minuset dem har. Dem kan ikke spille sånn overdrevent høyt før dem begynner å skurre litt forsiktig. Men dem spiller godt og høyt såklart, men ikke så høyt som man kanskje ville forventet. Nå er jo jeg mer opptatt av lydkvaliteten da enn å spille høyest mulig når det gjelder hodetelefoner.
              Etter å ha lest alle de gode erfaringene med dette headsettet kjøpte jeg også et. Det er god lyd i det, men jeg er forundret over at lyden begynner å vrenge seg når jeg spiller høyere enn 3/4 av volumet på iPod touch. Jeg hadde forventet at det klarte maks volum fra en iPod...
              MVH
              Kristian

              Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System

              Comment


              • #37
                Originally posted by kristia View Post
                Etter å ha lest alle de gode erfaringene med dette headsettet kjøpte jeg også et. Det er god lyd i det, men jeg er forundret over at lyden begynner å vrenge seg når jeg spiller høyere enn 3/4 av volumet på iPod touch. Jeg hadde forventet at det klarte maks volum fra en iPod...
                Det er ikke forsterkeren på touchen som gir etter da?
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment

                Working...
                X