Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headsett trenger ikke være dyrt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tofter View Post
    Jeg har fått mine nå, må si det låter bra. Noe flatt i øvre mellomtone muligens, føler iallefall at det er noe som mangler.. Men mye valuta for penga er det definitivt!
    ja, mangler litt her og litt der, men til prisen synes jeg de er et fantastisk kjøp
    En annen ting er at de er super lette og meget behagelig å ha på selv etter lengre tid.
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #17
      I know, helt utrolig det med prisen.

      Tenk nå etter da, 119 kroner for et SÅ bra headsett!!! Jeg forstår det nesten ikke selv. Vi kunne nok klagd like mye på samme problem på et headsett til 1500 som dette. Forstår ikke hvordan det kan selges så billig altså
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Originally posted by DD-Henrik View Post
        I know, helt utrolig det med prisen.

        Tenk nå etter da, 119 kroner for et SÅ bra headsett!!! Jeg forstår det nesten ikke selv. Vi kunne nok klagd like mye på samme problem på et headsett til 1500 som dette. Forstår ikke hvordan det kan selges så billig altså
        Hysj nå!
        Brått stiger det i pris hvis vi fortsetter å hylle det opp i skyene her

        Eller kanskje det er det du prøver på?!
        Så du kan selge ditt igjen for en høyere pris enn du betalte?!
        Hykkler!
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Hahahaha *BUSTED*

          Har ikke noe intensjon om det nei, syntes bare det er litt stilig
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #20
            Blæh, jeg har for mange headset.

            Har lyst på ett, men klarer liksom ikke å overbevise meg selv om at jeg må ha det :P
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #21
              Originally posted by tofter View Post
              Jeg finner det ganske utrolig å sprenge et headsett mens det sitter på hodet ja.. Alle headsett jeg har vært borti spiller så høyt at det gjør vondt, og jeg har aldri sprengt noen.. Hvor høyt spiller du da?
              Originally posted by Androctonus View Post
              Når jeg sitter å produserer vil jeg helst spille "litt" høyt, ikke skjære i øra høyt, men over det normale.
              Hadde du lest første posten min, så hadde du fått svaret.
              På telefonen min så går monster pluggene 90% av tiden på full guffe (av det telefonen klarer å gi), og av og til kunne jeg godt tenkt meg at jeg kunne spille litt høyere. Jeg har ikke ubehag når jeg spiller høy musikk på headsettet mitt.

              Men syns vi har rota denne tråden til nok med offtopic!
              Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
              91 ED3 Civic Low'n Slow
              Roar M. Stene
              Dj-androctonus @ Soundcloud.com

              Comment


              • #22
                Da har jeg handla et.
                Og.. MYE for penga!

                Men at det er så siiiiinnsykt fantastisk er det IKKE at du må over 2k for å få bedre headsett. Men at du må et lite stykke over 5-600 er jeg helt med på(og da er alle Skullfuckandy og diverse andre slike headsett fjernet fra ligninga.), og da sier det litt om hvor bra det yter!
                Det er litt ullen i mellomtona og lydbildet ekke akkurat det bredeste i verden.
                Og bassen er faktisk i meste laget om du ikke har EQ.

                Men at dette ble mitt nye jobbheadsett? DEFINITIVT.
                (dødslei øreproper.)
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #23
                  akkurat fått mitt i posten.. er vell ikke kjempe fantastisk men for all del veldig bra for 150kr.. hehe- gamle sony'ene mine spiller vell hakket bedre... men absolutt å annbefale..

                  Comment


                  • #24
                    Mye for pengene, men litt sånn Hertz HL70 lyd. Akkurat som om lyden går gjennom 10cm med høyttalerstoff før den når øret.
                    Og som mange sier, mye bass, til tider litt i overkant.
                    Men med en pris på 119kr så kan man val ikke forlange noe mer? Er heller overrasket over hvor mye de leverer til prisen av en burger!
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #25
                      hehe... selv jobber jeg på Elkjøp, og LETT om jeg skal prise det opp til 499kr nå!!
                      hehe.. neida!

                      Veldig grei lyd til prisen, men har du mulighet test ut HDJ-1000 fra pioneer.. Bruker dette på mixeren min, og dette er det råeste headsettet jeg har prøvd... koster dessverre 1800-2000kr i Norge, og det er mye kopier ute og går på ebay av det..

                      Comment


                      • #26
                        men hos hdj1000 ligger mye av prisen i konstruksjonen. samme som mine sony mdr-v700dj kostet 16-1700kr men har samme lyd som mine billigere sony til litt over 1000lappen.. men ja, hdj1000 er bra headsett..

                        Comment


                        • #27
                          Siden mange her inne som er flinke med headsett allerede har abonnert på tråden ønsker jeg å komme med et spørsmål.

                          Skal flytte all min HiFi til min nye enebolig når under oppussingen og slikt. Kinoen i huset er ferdig, så derfor

                          Og da trenger jeg fortsatt noe hjemme når jeg nå ikke lengre har skikkelig HiFi lyd fra anlegget.

                          En oppgradering av headsett blir da ikke helt feil, men hva skal man velge av alle hundre-og-ørtentusen modellene til under 2000kr?

                          Tenkte meg et til prisen av 2000 eller lavere. Hva er lissom "best"? Er selv veldig glad i dyyyp og ren bass. Ikke for mye, men irriterende å høre på headsett der det er for tynt i de lavere frekvensområdene.

                          Er Pioneer HDJ1000 det ultimate valget eller har noen, noen bedre tips?
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #28
                            Beyerdynamic DT-770 Eiditon skal visstnok være en god kanditat. Kan ikke si noe da min er på vei i posten.
                            Tor Martin Ølberg
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #29
                              Beyerdynamic DT-770pro , 80ohms versjon.

                              Ingen over, ingen på siden til prisen spør du meg.

                              Edit: Noen som har et Pioneer HDJ1000 som hadde vært mulig å lånt for test? Jeg er nysgjerrig på om det låter så eventyrlig som folk skal ha det til.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment


                              • #30
                                Kjøpte et par SHP2000 for en ukes tid siden jeg også. Forbanna hype, altså.

                                Det låter bra, ingen tvil om det, og bassen er flott - om enn litt dominerende til tider, men det kan jo være en "illusjon" fordi de er litt for slappe i toppen. Jeg syns disse låter ganske så "laid back", for å si det mildt, og folk som elsker klar (og stikkende) diskant må jo hate den nærmest ulne lyden i disse... Eller få en åpenbaring når de skjønner at musikk kan være behagelig å høre på også.

                                At de låter fantastisk er vel kanskje å ta litt hardt i, for til og med mine diskantsensitive ører syns disse var i overkant "snille". Meen... nå er jeg ikke så bevandret i headphone-markedet, så til prisen er de nok helt topp! Om ikke terningkast 6, så i alle fall en vippende femmer.

                                Om pris var helt irrelevant og jeg kun skulle vurdere lyden, ville jeg nok gitt dem terningkast 4. Men det er mer enn bra nok for å slippe bakgrunnsstøy (bedre halvdelers skravling osv).

                                Comment

                                Working...
                                X